Het PSV transfertopic

stc

Well-known member
Dat een aantal spelers vertrekken of in belangstelling staan (welke vorig jaar zijn aangetrokken) is feitelijk een nederlaag voor de technisch manager en zijn scoutingstaf.
 

Batigoal

Well-known member
PSV gaat Bayern-talent Adrian Fein huren. Hij is een verdedigende middenvelder, maar zou volgens Sport Bild als centrumverdediger worden gehaald.
 

JMD

Well-known member
Dat een aantal spelers vertrekken of in belangstelling staan (welke vorig jaar zijn aangetrokken) is feitelijk een nederlaag voor de technisch manager en zijn scoutingstaf.
En de desbetreffende trainer lijkt me. Die zal (Van Bommel kennende) ongetwijfeld meegepraat hebben...

Overigens revancheert de technische staf zich dit jaar wel, de aankopen lijken tot nu toe allemaal goed.
 

Magikan

Well-known member
Adrian Fein wordt gehuurd van Bayern. Het 21-jarige talent wordt de vervanger van herr Baumgartl. Een Duitser voor een Duitser dus :cool:

Verder worden er vandaag nog 2 transfers verwacht... Ich bin sehr gespannt :p
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Adrian Fein wordt gehuurd van Bayern. Het 21-jarige talent wordt de vervanger van herr Baumgartl. Een Duitser voor een Duitser dus :cool:

Verder worden er vandaag nog 2 transfers verwacht... Ich bin sehr gespannt :p

Fein is toch middenvelder en Baumgartl verdediger?
 

Atreides

Well-known member
Na een lekkere revalidatie op kosten van Chel$ea is van Ginkel weer terug. Een mooi moment om ervaring op te doen voor de 27-jarige van Ginkel. :heinz:

Wel een prima versterking natuurlijk.
 

JMD

Well-known member
Marco van Ginkel komt. Wow! Die zag ik niet aankomen.
Naw op huurbasis
Contract bij Chelsea loopt tot 2021, dus wie weet kan hij na de zomer misschien wel definitief aansluiten
 

Abubakari

Well-known member
De middenvelder is nog niet direct inzetbaar omdat hij herstellende is van blessureleed, zoals hij wel vaker met fysieke problemen kampte in zijn loopbaan.

Zijn laatste officiële duel speelde Van Ginkel op 6 mei 2018.

Dat klinkt dan weer wat minder positief.
 

Mario

Well-known member
Een fitte van Ginkel is natuurlijk mooi meegenomen, maar ik ben dus benieuwd hoe fit hij is als ik ook lees dat zijn laatste officiele duel alweer meer dan 2 jaar geleden is.

Gaan we ook nog wat verkopen voor morgenavond? Hendrix?
 

Magikan

Well-known member
Fein is toch middenvelder en Baumgartl verdediger?

Correct, Fein is een verdedigende middenvelder. Een 1 op 1 vervanging is het dus niet. Volgens mij kan ie ook centraal achterin uit de voeten. Las nog wel, dat ze ook een echte CV willen aanschaffen. Of dat voor de basis is, is onbekend. Kortom, een hoop geruchten en we zien wel waar ze nog meer op de proppen komen.

Wat betreft Van Ginkel, dat duurt nog wel even voor ie fit is. Kan me niet voorstellen, dat ie er snel staat.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waarom haalt PSV drie nieuwe spelers voor centrale middenvelder, terwijl ze daar al vier van hebben en slechts met 2 spelen?
 

stc

Well-known member
Marco van Ginkel komt. Wow! Die zag ik niet aankomen.
Naw op huurbasis
Contract bij Chelsea loopt tot 2021, dus wie weet kan hij na de zomer misschien wel definitief aansluiten

Hij heeft altijd contact gehouden met het bestuur van PSV. Ik had niet meer verwacht dat hij naar PSV zou komen, zeker gezien zijn laatste wedstrijd 2,5 jaar geleden. Heeft wel veel ervaring wat wel van pas komt bij PSV, dit seizoen.
 
Bovenaan