Het PSV transfertopic

stc

Well-known member
Waarom haalt PSV drie nieuwe spelers voor centrale middenvelder, terwijl ze daar al vier van hebben en slechts met 2 spelen?

Naar mijn weten heeft PSV maar 1 centrale middenvelder Sangare gehaald (van Ginkel reken ik nog niet mee).
Daarnaast heeft PSV niet veel goede centrale middenvelders lopen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Fein en Van Ginkel tellen natuurlijk ook mee.

Daarnaast heb je nog Hendrix, Guti, Rosario en Thomas.

7 man voor 2 plekken.
 

stc

Well-known member
En de desbetreffende trainer lijkt me. Die zal (Van Bommel kennende) ongetwijfeld meegepraat hebben...

Overigens revancheert de technische staf zich dit jaar wel, de aankopen lijken tot nu toe allemaal goed.

Ik vind Philipp Max een zeer goede versterking voor PSV. Is weer een goede linksachter na Heintze, Bouma, Numan en Angelino.
 

stc

Well-known member
Fein en Van Ginkel tellen natuurlijk ook mee.

Daarnaast heb je nog Hendrix, Guti, Rosario en Thomas.

7 man voor 2 plekken.

Fein en Van Ginkel tel ik nog niet mee. Fein kan ook centraal achterin spelen als vervanger van eventueel Baumgartl. Van Ginkel zal niet alles spelen. Guti kan je voorlopig afschrijven daar deze geblesseerd is. Thomas kan op meerdere posities spelen op het middenveld en aanval. Rosario is nog niet constant genoeg. De ene keer speelt hij heel goed en een andere keer heel slecht. Hendrix is een bruikbare speler.

Daarnaast begrijp ik PSV wel met het aantal middenvelders. Na de interlands speelt PSV in feite tot december 3 wedstrijden per week waarbij ze iedereen nodig hebben en iedereen meerdere wedstrijden speelt.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb p.s.v. altijd een rotclub gevonden en ben het door types als gevegt nog een ergere schijtclub gaan vinden. Ik denk dat dat voor vrijwel iedereen geldt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK
Bovenaan