Het PSV transfertopic

Batigoal

Well-known member
Ik vraag me af of PSV zich niet financieel opblaast. Ik hoorde van de PSV-watcher dat Zahavi, Max en Sangaré op topsalarissen zitten voor Nederlandse begrippen, Götze zal ook in de buurt van Zahavi zitten. Dan heb je nog tientallen miljoenen aan transfersommen voor Romero, Gutierrez, Doan, Bruma en Baumgartl waarvoor je voorlopig niets hebt terugverdiend en het twijfelachtig is wat de toekomstige opbrengsten voor die spelers zijn.
 

JMD

Well-known member
Omdat hij al jaren niets meer gepresteerd heeft.
We zullen zien. Maar vergeet niet dat ook bij de komst van Guardado vraagtekens werden gezet. Kwam ook op de laatste dag, had ook al in tijden niet echt veel gespeeld, en dat ging toch ook niet slecht...

Tuurlijk kan het fout lopen, maar de beste man is transfervrij, dus een gokje kan je er mee wagen. Je speelt tot aan de kerst constant 3x per week, dus is de diepte van de selectie ook van belang. Van de week had PSV maar iets van 4 reserves op de bank.


En verder is het imo sowieso goed voor de eredivisie dat zo'n speler naar de eredivisie komt. Net zoals dat het mooi is dat Klaassen weer terug komt.
 

gevegt

Well-known member
Ik vraag me af of PSV zich niet financieel opblaast. Ik hoorde van de PSV-watcher dat Zahavi, Max en Sangaré op topsalarissen zitten voor Nederlandse begrippen, Götze zal ook in de buurt van Zahavi zitten. Dan heb je nog tientallen miljoenen aan transfersommen voor Romero, Gutierrez, Doan, Bruma en Baumgartl waarvoor je voorlopig niets hebt terugverdiend en het twijfelachtig is wat de toekomstige opbrengsten voor die spelers zijn.
Kom er maar in jongens! Maar wel graag iets met 'gemeente' in je post.
 

JMD

Well-known member
Ik vraag me af of PSV zich niet financieel opblaast. Ik hoorde van de PSV-watcher dat Zahavi, Max en Sangaré op topsalarissen zitten voor Nederlandse begrippen, Götze zal ook in de buurt van Zahavi zitten. Dan heb je nog tientallen miljoenen aan transfersommen voor Romero, Gutierrez, Doan, Bruma en Baumgartl waarvoor je voorlopig niets hebt terugverdiend en het twijfelachtig is wat de toekomstige opbrengsten voor die spelers zijn.
Volgens mij waren ze alledrie transfervrij of gehuurd. Scheelt dus iig transferkosten... ALs je een 2-jarig contract geeft a 1,5-2 miljoen dan is dat dus max 4 miljoen. Maar omdat je geen transfersom hebt scheelt dat natuurlijk zeker.
 

Batigoal

Well-known member
Omdat hij al jaren niets meer gepresteerd heeft. Hij komt niet voor een appel en een ei. PSV speelt niet met een '10', dus hij moet aan de zijkant waar je al talenten als Gapko en Ihattaren hebt.

Ihattaren is natuurlijk klaar bij PSV, dat was al wel duidelijk. Had gehoopt dat Ajax nog een poging deed om hem te halen.
 

gevegt

Well-known member
Ihattaren is natuurlijk klaar bij PSV, dat was al wel duidelijk. Had gehoopt dat Ajax nog een poging deed om hem te halen.
Hij zal het nog een poosje moeten uithouden.
Aan hem de keuze of hij zijn kop laat hangen of het gevegt aangaat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
We zullen zien. Maar vergeet niet dat ook bij de komst van Guardado vraagtekens werden gezet. Kwam ook op de laatste dag, had ook al in tijden niet echt veel gespeeld, en dat ging toch ook niet slecht...

Tuurlijk kan het fout lopen, maar de beste man is transfervrij, dus een gokje kan je er mee wagen. Je speelt tot aan de kerst constant 3x per week, dus is de diepte van de selectie ook van belang. Van de week had PSV maar iets van 4 reserves op de bank.


En verder is het imo sowieso goed voor de eredivisie dat zo'n speler naar de eredivisie komt. Net zoals dat het mooi is dat Klaassen weer terug komt.

Een gokje?

"De Duitse WK-winnaar is met een jaarsalaris van tien miljoen euro een van de grootverdieners bij de club. Dortmund wilde daar zeven miljoen euro per seizoen van maken, maar daar gaat Götze niet mee akkoord. "

Tuurlijk betaalt PSV geen 7 miljoen, maar lijkt me toch dat hij in één klap de best betaalde speler van PSV gaat zijn. Een blessuregevoelige speler, die al jaren niets gepresteerd heeft en op de positie van je grootste talenten speelt. Ik had het niet gedaan. De kans dat dit kapitaalsvernietiging is, is in mijn ogen veel groter dan dat het je daadwerkelijk veel op gaat leveren.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het is net een echt bedrijf. De mazen van de wet opzoeken, miljoenen subsidie opstrijken en gewoon bonussen van vele tonnen uitreiken.
Juridisch waarschijnlijk allemaal binnen de lijntjes, maar ethisch natuurlijk verwerpelijk. Dit zal het gehele voetbal nog lang achtervolgen als er weer om hulp gevraagd wordt.

Heb je post even geciteerd gevegt, bonussen vervangen door salarissen en tonnen door miljoenen.

Waarschijnlijk wil die gewoon een jaartje proberen op niveau te komen om dan alsnog een klapper te maken?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tweet van de dag: In de Eredivisie hoeft Gotze maar 60% fit te zijn, misschien tegen Ajax 70%

:heinz:
 

gevegt

Well-known member
Heb je post even geciteerd gevegt, bonussen vervangen door salarissen en tonnen door miljoenen.
Haha, veel flauwer gaat het niet worden.
Alhoewel, Abu en SM. komen er nog aan.
Waarschijnlijk wil die gewoon een jaartje proberen op niveau te komen om dan alsnog een klapper te maken?
Dat lijkt me wel. Als hij heel blijft.
Zo niet, is hij op zijn 29e prof af.
 
Bovenaan