Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Waarschijnlijk wil die gewoon een jaartje proberen op niveau te komen om dan alsnog een klapper te maken?
Dat zal me niks verbazen, hij is pas 28.

En als dat zo is, is dat ook gunstig voor PSV, want dan vangen ze gewoon een transfersom, hij gaat immers voor 2 jaar tekenen.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Dat zal me niks verbazen, hij is pas 28.

En als dat zo is, is dat ook gunstig voor PSV, want dan vangen ze gewoon een transfersom, hij gaat immers voor 2 jaar tekenen.
Dat zal dan contractueel wel een erg lage transfersom zijn neem ik aan.
 

JMD

Well-known member
Wat heeft hij aan een gelimiteerde transfersom als hij nu transfervrij is?
ALs hij (zoals Eef aangeeft) probeert de carriere een nieuwe impuls wil geven en bv naar PSV wil maar PSV hem niet het salaris wil geven dat hij wil, dan kan er toch in overleg gezegd zijn dat hij bv maar 2 miljoen per jaar verdient, maar dat er een gelimiteerde transfersom komt?? Zo worden zo vaak contracten afgesloten.
 

SanMark.

Well-known member
Volgens mij waren ze alledrie transfervrij of gehuurd. Scheelt dus iig transferkosten... ALs je een 2-jarig contract geeft a 1,5-2 miljoen dan is dat dus max 4 miljoen. Maar omdat je geen transfersom hebt scheelt dat natuurlijk zeker.
Dan is dat 8 miljoen bruto , en omdat ze geen transferkosten hebben zullen ze nog wel 1 of 2 miljoen tekengeld krijgen of een veel hoger salaris dan de 1.5 a 2 miljoen.
 
Bovenaan