JFK
Well-known member
Eef de Kip zei precies hetzelfde laatst.Ik heb p.s.v. altijd een rotclub gevonden en ben het door types als gevegt nog een ergere schijtclub gaan vinden. Ik denk dat dat voor vrijwel iedereen geldt.
Eef de Kip zei precies hetzelfde laatst.Ik heb p.s.v. altijd een rotclub gevonden en ben het door types als gevegt nog een ergere schijtclub gaan vinden. Ik denk dat dat voor vrijwel iedereen geldt.
Als ik die klootzak ooit nog weer in dit topic zie, eet ik die hufter nog voor de kerst met huid en haar op!Eef de Kip zei precies hetzelfde laatst.
Met satesaus?Als ik die klootzak ooit nog weer in dit topic zie, eet ik die hufter nog voor de kerst met huid en haar op!
Natuurlijk met 1 hand op de rug.
Dat voorkom ik zelfs met twee handen op mijn rug nog wel.Haha, je bent dus gewoon bang dat ik de kroketcompetitie win.
Ik heb ajax altijd een rotclub gevonden en ben het door types als gevegt nog een ergere schijtclub gaan vinden. Ik denk dat dat voor vrijwel iedereen geldt.
👍Ik vind p.s.v. ook een schijtclub.
Wel wereldkampioenMario Gotze naar PSV. Wat een domme zet zeg.
Want?Mario Gotze naar PSV. Wat een domme zet zeg.
Is al rond. Twee jaar P Es Vou.Mario Götze zou volgens de geruchten naar PSV komen
Stoer.Wel wereldkampioen
Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
Nogal blessure gevoelig en houdt de doorstroom van onze jonge aanvallers tegen.Want?
Want?