Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Wat klopt er niet aan ?
Laten we zeggen dat je creatief bent met getallen... ;)

Eerst geef je aan dat je denkt dat Götze 1,5-2 miljoen aan salaris gaat betalen en dan ook nog eens zo'n bedrag aan tekengeld. Dus zeg je, totaal 8 miljoen. Dat is dan wel heel apart, want tekengeld krijg je volgens mij maar 1x... Dus zou dat max. 6 miljoen zijn.

Daarna blijkt Götze 3 miljoen te gaan verdienen (overigens is het volgens het AD 2,5 miljoen, maar oke), en dan ga je er ook maar direct van uit dat het tekengeld ook naar 3 miljoen gaat. Terwijl dat volgens mij niet aan elkaar vast zit. En dan ook hier: tekengeld betaal je maar 1x.

Er zal ongetwijfeld tekengeld betaald zijn, maar Götze wilde flink zakken qua salaris. ZIe ook dit artikel (https://www.ad.nl/nederlands-voetba...s-van-mario-gotze-een-psv-er-maakte~ad95ecf2/).
 

SanMark.

Well-known member
Over tekengeld hoef je geen belasting te betalen ?

Hij tekent voor twee jaar ik ga er vanuit dat hij het tweede jaar hetzelfde salaris gaat verdienen.
 

Maasveld

Well-known member
In dat stuk van JMD wordt 2 miljoen genoemd. Daar zitten bonussen en tekengeld in. Het is alleen onduidelijk of het bruto of netto is.
 

JMD

Well-known member
In dat stuk van JMD wordt 2 miljoen genoemd. Daar zitten bonussen en tekengeld in. Het is alleen onduidelijk of het bruto of netto is.
Bonussen krijg je neem ik aan pas als je iets presteert. Dus als PSV kampioen wordt zal hij (en de selectie) een bonus krijgen neem ik aan, maar dan heb je natuurlijk ook direct de 15-20 miljoen aan CL-inkomsten.

Net zoals dat je bonussen niet moet meenemen in opbrengsten van een transfer moet je dat imo ook niet meenemen in 'wat een speler kost'. Tekengeld wel. Dat geef je immers direct uit.
 

Abubakari

Well-known member
De dochter van gevegt zal het niet zijn, die maakt zich vast niet zo druk om niks.
Dat gezeur van al die mensen op Twitter, laat ze eens wat nuttigs met hun tijd doen. Deze druif zonder pit ook weer, mup mup mup over Hansie Hansie terwijl ze ook een taart had kunnen bakken, een band had kunnen plakken of eens stevig had kunnen gaan kakken.
 

JFK

Well-known member
De dochter van gevegt zal het niet zijn, die maakt zich vast niet zo druk om niks.
Dat gezeur van al die mensen op Twitter, laat ze eens wat nuttigs met hun tijd doen. Deze druif zonder pit ook weer, mup mup mup over Hansie Hansie terwijl ze ook een taart had kunnen bakken, een band had kunnen plakken of eens stevig had kunnen gaan kakken.
Maar wat gaat er door Unregistere heen?
Waarom gaat hij tweets van onbekende Mongolen hier posten?
Denkt hij werkelijk dat hij hier ons een dienst mee bewijst?
 

Abubakari

Well-known member
Maar wat gaat er door Unregistere heen?
Waarom gaat hij tweets van onbekende Mongolen hier posten?
Denkt hij werkelijk dat hij hier ons een dienst mee bewijst?
Ik denk dat hij dat wel denkt.
Van mij mogen ze 98.9% van wat er op Twitter staat wel in hun reet stoppen.
 
Bovenaan