Het PSV transfertopic

Abubakari

Well-known member
Normaal staat gevegt te schreeuwen en met mumtjes te gooien.

Kirschbaum past qua niveau wel goed bij het huidige psv.
 

Marinos

Well-known member
Ik neem aan dat Ajax die sowieso oppikt nu Onana tot februari niet speelt en daarna de deur uit wandelt.
 

JMD

Well-known member
Punt is gewoon dat voor een topclub de positie van 2e keeper erg lastig is. Daar wil je een goede keeper hebben voor als je eerste keeper uitvalt, maar vind maar eens een keeper van niveau die op de bank wil zitten.

Dan kan je eigenlijk vaak het beste keepers aan het eind van hun carrière halen (mits fit), zeg maar zoals Grim, Lodewijks (2e keeper bij PSV rond de eeuwwisseling) enz.
 

Batigoal

Well-known member
De transfer van Drommel naar PSV komt steeds dichterbij. Zijn de PSV-ers hier er blij mee en vinden ze hem beter dan Mvogo?
 

JMD

Well-known member
De transfer van Drommel naar PSV komt steeds dichterbij. Zijn de PSV-ers hier er blij mee en vinden ze hem beter dan Mvogo?
Mvogo is gehuurd t/m de zomer 2022, dus voor de lange termijn vind ik dit een goede aankoop. Je hebt sowieso (door vertrek Unnerstall) een goede 2e keeper nodig komend jaar en voor na 2022 een goede 1e keeper. Als je dan nu alleen een '2e keeper' haalt (bv een ervaren keeper) dan loop je zomer 2022 weer vast en wie weet kan je dan niemand vinden. En wie weet kan je Drommel komend seizoen al wel basis laten spelen. Ik vind Mvogo wel goed, maar toch ook niet exceptioneel.
 

stc

Well-known member
Hopelijk wordt dit niet een route die Ten Rouwelaar heeft gevolgd. Gehaald als talent en toekomstig eerste keeper. Nooit doorgebroken.
 

Maasveld

Well-known member
Hopelijk wordt dit niet een route die Ten Rouwelaar heeft gevolgd. Gehaald als talent en toekomstig eerste keeper. Nooit doorgebroken.
En dan je hele verdere carrière bij NAC keepen, het is inderdaaf niet te hopen voor die jongen.
 
Bovenaan