Je heel druk maken om de rivaal laat ik aan jou over. Ajax moet gewoon zijn best doen, dan worden ze kampioen. Zo niet, dan hebben ze hun best niet gedaan en dan verdien je het ook niet. Dus dat hele p.s.v. maakt mij de pis niet lauw. Ze doen maar, het zal wel.Haha, veel flauwer gaat het niet worden.
Alhoewel, Abu en SM. komen er nog aan.
Haha, zo ken ik je weer.Je heel druk maken om de rivaal laat ik aan jou over. Ajax moet gewoon zijn best doen, dan worden ze kampioen. Zo niet, dan hebben ze hun best niet gedaan en dan verdien je het ook niet. Dus dat hele p.s.v. maakt mij de pis niet lauw. Ze doen maar, het zal wel.
Inside DVK joke dankzij JFK, normaal typ ik altijd keurig PSV. Maar dat weet je zelf ook wel.Haha, zo ken ik je weer.
Wie?Hup PAOK, Omonia en Granada!
Hup
Inside DVK joke dankzij JFK, normaal typ ik altijd keurig PSV. Maar dat weet je zelf ook wel.
Mij zul je niet elke Europa Cup avond de tegenstander van de rivaal aan zien moedigen, of helemaal vrolijk worden als ze verliezen, dat laat ik aan anderen over.
Dan is dat 8 miljoen bruto , en omdat ze geen transferkosten hebben zullen ze nog wel 1 of 2 miljoen tekengeld krijgen of een veel hoger salaris dan de 1.5 a 2 miljoen.
Er zijn van die mensen die zich zo druk maken dat ze ergens niet fan van zijn. Vaak zijn dat van die figuren die ergens iets te kort komen en tot deze acties over gaan om een beetje aandacht te krijgen.
Dan kost Psv dat dus toch zeker 12 miljoen.3 miljoen volgens VI
Hou toch op man.Er zijn van die mensen die zich zo druk maken dat ze ergens niet fan van zijn. Vaak zijn dat van die figuren die ergens iets te kort komen en tot deze acties over gaan om een beetje aandacht te krijgen.
Hou toch op man.
Ik voerde een beetje. Dat is alles.Inside DVK joke dankzij JFK, normaal typ ik altijd keurig PSV. Maar dat weet je zelf ook wel.
Elke is overdreven.Mij zul je niet elke Europa Cup avond de tegenstander van de rivaal aan zien moedigen, of helemaal vrolijk worden als ze verliezen, dat laat ik aan anderen over.
Hup Liverpool!Elke is overdreven.
Of nee, toch niet!