Het PSV transfertopic

Abubakari

Well-known member
Haha, veel flauwer gaat het niet worden.
Alhoewel, Abu en SM. komen er nog aan.
Je heel druk maken om de rivaal laat ik aan jou over. Ajax moet gewoon zijn best doen, dan worden ze kampioen. Zo niet, dan hebben ze hun best niet gedaan en dan verdien je het ook niet. Dus dat hele p.s.v. maakt mij de pis niet lauw. Ze doen maar, het zal wel.
 

gevegt

Well-known member
Je heel druk maken om de rivaal laat ik aan jou over. Ajax moet gewoon zijn best doen, dan worden ze kampioen. Zo niet, dan hebben ze hun best niet gedaan en dan verdien je het ook niet. Dus dat hele p.s.v. maakt mij de pis niet lauw. Ze doen maar, het zal wel.
Haha, zo ken ik je weer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gave transfer. Mooi voor de Eredivisie.

En niks gepresteerd valt toch best mee? Vorig jaar 3 doelpunten, maar jaar ervoor 7 goals en 7 assists. Niet slecht. Ook geen uitzonderlijke prestatie, maar toch niet onaardig.
 

Abubakari

Well-known member
Haha, zo ken ik je weer.
Inside DVK joke dankzij JFK, normaal typ ik altijd keurig PSV. Maar dat weet je zelf ook wel.
Mij zul je niet elke Europa Cup avond de tegenstander van de rivaal aan zien moedigen, of helemaal vrolijk worden als ze verliezen, dat laat ik aan anderen over. ;)
 

De Wolf

Well-known member
Inside DVK joke dankzij JFK, normaal typ ik altijd keurig PSV. Maar dat weet je zelf ook wel.
Mij zul je niet elke Europa Cup avond de tegenstander van de rivaal aan zien moedigen, of helemaal vrolijk worden als ze verliezen, dat laat ik aan anderen over. ;)

Er zijn van die mensen die zich zo druk maken dat ze ergens niet fan van zijn. Vaak zijn dat van die figuren die ergens iets te kort komen en tot deze acties over gaan om een beetje aandacht te krijgen.
 

Mario

Well-known member
Er zijn van die mensen die zich zo druk maken dat ze ergens niet fan van zijn. Vaak zijn dat van die figuren die ergens iets te kort komen en tot deze acties over gaan om een beetje aandacht te krijgen.

JFK moet nog uit de kast komen wat PSV betreft, onderdrukte gevoelens ... Ik geef ‘m nog even de tijd.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja precies, neem is een voorbeeld aan jongens als de Wolf en gevegt. Gewoon lekker bezig met hun eigen club en je niet druk maken om andere clubs.

of wacht...
 

stc

Well-known member
Ik had niet verwacht dat Mario Götze naar PSV zou komen. Ik had eigenlijk nog gehoopt dat er verdedigend nog iets bij zou komen, want deze linie is matig bezet. Aanvallend en op het middenveld is alles dik in orde. Ben ook benieuwd hoe het middenveld van vorig jaar (Mauro Junior, Guti, Hendrix, Rosario, Ihattaren en Thomas) gaan reageren op de 4 nieuwe aangetrokken middenvelders.
 

gevegt

Well-known member
Inside DVK joke dankzij JFK, normaal typ ik altijd keurig PSV. Maar dat weet je zelf ook wel.
Ik voerde een beetje. Dat is alles.
Mij zul je niet elke Europa Cup avond de tegenstander van de rivaal aan zien moedigen, of helemaal vrolijk worden als ze verliezen, dat laat ik aan anderen over. ;)
Elke is overdreven.
Of nee, toch niet!
 
Bovenaan