Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
PSV zou dichtbij een akkoord zijn met de Ivoriaanse middenvelder Sangaré van Toulouse...

Ik volg de Franse competitie niet echt, dus geen idee of dat wat is.
 

Batigoal

Well-known member
Zou me meevallen als PSV die kan betalen, hoewel Toulouse misschien het geld nodig heeft na degradatie.

Ihattaren heeft PSV ontvolgd op Insta en begon Ajax te volgen. Inmiddels waarschijnlijk op de vingers getikt en hersteld, maar welkom Mo bij Ajax dus!
 

Maasveld

Well-known member
Zou me meevallen als PSV die kan betalen, hoewel Toulouse misschien het geld nodig heeft na degradatie.
Die zijn met duistere zaken bezig geloof ik. Bij Max vond ik dat ook al zo opvallend.

Ihattaren heeft PSV ontvolgd op Insta en begon Ajax te volgen. Inmiddels waarschijnlijk op de vingers getikt en hersteld, maar welkom Mo bij Ajax dus!
Ach, is ie gekrenkt in zijn trots omdat hij 2 keer heeft moeten banken?
 

Atreides

Well-known member
Ihattaren heeft PSV ontvolgd op Insta en begon Ajax te volgen. Inmiddels waarschijnlijk op de vingers getikt en hersteld, maar welkom Mo bij Ajax dus!

Dat zou toch wel een spectaculaire ontwikkeling zijn.

Al kan ik het me maar moeilijk voorstellen. Ook vraag ik me af wat Mo er mee opschiet. Die Schmidt zal het meest extreem zijn qua drukzetten, maar de eisen van ten Hag zullen niet heel veel minder zijn.
 

JMD

Well-known member
Wonderen bestaan. WE ZIJN BRUMA KWIJT!!! Oke, op huurbasis, maar toch... Naar Piraeus, dus die gast speelt zo meteen CL...
 

Batigoal

Well-known member
Wonderen bestaan. WE ZIJN BRUMA KWIJT!!! Oke, op huurbasis, maar toch... Naar Piraeus, dus die gast speelt zo meteen CL...

Een verhuur van zo'n speler is vaak geen voorbode van dat je nog een aardige transfersom gaat vangen.
 

JFK

Well-known member
Met Bruma en Romero is PSV goed de bietenbrug opgegaan. Even een dikke 22 miljoen euro neergeteld waar je waarschijnlijk een fractie van terug krijgt.
 

Miramar

Well-known member
Met Bruma en Romero is PSV goed de bietenbrug opgegaan. Even een dikke 22 miljoen euro neergeteld waar je waarschijnlijk een fractie van terug krijgt.
Ze gaan nog meer grond verkopen onder het stadion. Deze keer 6 meter diep tot en met 12 meter diep.
 

JMD

Well-known member
Een verhuur van zo'n speler is vaak geen voorbode van dat je nog een aardige transfersom gaat vangen.
Nee, dat is zeker zo. Maar je bent wel de salarispost kwijt natuurlijk.
Aan de andere kant: als hij CL speelt zet hij zich wel flink in de etalage. (als hij iets fatsoenlijks doet)
 

JMD

Well-known member
Met Bruma en Romero is PSV goed de bietenbrug opgegaan. Even een dikke 22 miljoen euro neergeteld waar je waarschijnlijk een fractie van terug krijgt.
Romero heeft het echt wel in zich, had het wel willen zien dit seizoen, maar helaas.

Bruma is idd een flop gebleken. Maar aan de andere kant is het wel een Portugees international, dus zo gek was het niet om iets van hem te verwachten.
 
Bovenaan