Mario
Well-known member
Goede, meevoetballende doelman; die Mvogo.
Er schijnt een goede doelman rond te lopen bij Spezia, wellicht kunnen we die nog binnenhalen.
Goede, meevoetballende doelman; die Mvogo.
Spelen in de Serie A bij de nummer 3 van afgelopen jaar, Champions League kunnen spelen. Atalanta is een on-Italiaans geleide ploeg, waar rust heerst... Ik vind het jammer voor PSV (alhoewel ik echt twijfel of Lammers ooit de onbetwiste nummer 1 spits van PSV was geworden), maar mooi voor hem. En tevens liep zijn contract af, dus volgend jaar had je niks gekregen.Een droomtransfer volgens Rik Elfrink en de Telegraaf, maar die snap ik niet helemaal?
Een droomtransfer volgens Rik Elfrink en de Telegraaf, maar die snap ik niet helemaal?
Je maakt een dromtransfer naar een topclub. Atalanta is gewoon geen topclub. Kunnen ze wel 3e zijn geworden, maar dat doet Feyenoord ook wel eens per ongelukSpelen in de Serie A bij de nummer 3 van afgelopen jaar, Champions League kunnen spelen. Atalanta is een on-Italiaans geleide ploeg, waar rust heerst... Ik vind het jammer voor PSV (alhoewel ik echt twijfel of Lammers ooit de onbetwiste nummer 1 spits van PSV was geworden), maar mooi voor hem. En tevens liep zijn contract af, dus volgend jaar had je niks gekregen.
Maar niet elke speler kan naar een topclub, simpelweg omdat het plafond lager ligt voor die speler. Dan is Atalanta een hele mooie club en de Serie A een hele mooie competitie.Je maakt een dromtransfer naar een topclub. Atalanta is gewoon geen topclub. Kunnen ze wel 3e zijn geworden, maar dat doet Feyenoord ook wel eens per ongeluk
Dus Atalanta is het Feyenoord van Italië?Je maakt een dromtransfer naar een topclub. Atalanta is gewoon geen topclub. Kunnen ze wel 3e zijn geworden, maar dat doet Feyenoord ook wel eens per ongeluk