Het PSV transfertopic

Abubakari

Well-known member
Ik zag die gast laatst in een oefenwedstrijd ook al een enorme blunder maken. Zit Unnerstal nog op de bank of is die weg?
 

stc

Well-known member
Spezia heeft een veel te laag bod geboden voor Hendrix wat PSV niet serieus neemt. PSV verlangt een bod van 2,5-3 miljoen.
 

Batigoal

Well-known member
Deze jongen heeft al jaren extreem goede statistieken en is de misschien wel belangrijkste speler in de Chinese competitie. Kan me haast niet voorstellen dat ze hem zo gemakkelijk weg zouden doen.
 

stc

Well-known member
Ik denk dat dit gewoon een gerucht is. In andere media wordt er nog geen melding gemaakt over de heer Eran Zehavi.
 

JMD

Well-known member
Lammers nu definitief weg. 10 miljoen euro.

Zahavi schijnt idd nu target nummer 1 te zijn. Punt is alleen dat die jongen in China iets van 10 miljoen verdiende begreep ik, dan is (zelfs al zou PSV 1,5 miljoen p/j geven) dit toch wel een grote stap terug.
En ik ben zo bang dat we nu weer bij een type Mitroglou aankomen, die dan in zijn 1e duel 15 minuten heel goed speelt en daarna geen reet meer presteert.
 

JMD

Well-known member
Een droomtransfer volgens Rik Elfrink en de Telegraaf, maar die snap ik niet helemaal?
Spelen in de Serie A bij de nummer 3 van afgelopen jaar, Champions League kunnen spelen. Atalanta is een on-Italiaans geleide ploeg, waar rust heerst... Ik vind het jammer voor PSV (alhoewel ik echt twijfel of Lammers ooit de onbetwiste nummer 1 spits van PSV was geworden), maar mooi voor hem. En tevens liep zijn contract af, dus volgend jaar had je niks gekregen.
 

Fregge

Well-known member
Spelen in de Serie A bij de nummer 3 van afgelopen jaar, Champions League kunnen spelen. Atalanta is een on-Italiaans geleide ploeg, waar rust heerst... Ik vind het jammer voor PSV (alhoewel ik echt twijfel of Lammers ooit de onbetwiste nummer 1 spits van PSV was geworden), maar mooi voor hem. En tevens liep zijn contract af, dus volgend jaar had je niks gekregen.
Je maakt een dromtransfer naar een topclub. Atalanta is gewoon geen topclub. Kunnen ze wel 3e zijn geworden, maar dat doet Feyenoord ook wel eens per ongeluk
 

JMD

Well-known member
Je maakt een dromtransfer naar een topclub. Atalanta is gewoon geen topclub. Kunnen ze wel 3e zijn geworden, maar dat doet Feyenoord ook wel eens per ongeluk
Maar niet elke speler kan naar een topclub, simpelweg omdat het plafond lager ligt voor die speler. Dan is Atalanta een hele mooie club en de Serie A een hele mooie competitie.

En wie weet waar hij dan alsnog eindigt. Van Dirk Kuijt werd voor zijn transfer naar Feyenoord ook gezegd dat dat zijn top was, ging die toch mooi door naar Liverpool waar hij ook gewoon slaagde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja maar Kuyt was al bij Feyenoord geslaagd. Lammers heeft anderhalve wedstrijd bij PSV mogen meedoen.
 
Bovenaan