Het PSV transfertopic

Atreides

Well-known member
Hoe zit het in deze voorbereiding met Malen? Heeft Malen al weer zijn 'oude' scherpte of is het vooral een herstellende speler?
 

stc

Well-known member
Hoe zit het in deze voorbereiding met Malen? Heeft Malen al weer zijn 'oude' scherpte of is het vooral een herstellende speler?

Hij begon met 30 minuten tegen Vitesse in de voorbereiding en de laatste oefenwedstrijd heeft hij 90 minuten volgemaakt. De voorbereiding was volgens mij meer om weer ritme op te doen, zodat hij in de competitie weer kan meedraaien. Zijn scherpte komt nog wel.
 

JMD

Well-known member
Lammers definitief naar Atalanta. Schijnt voor 9 miljoen te gaan plus eventuele bonussen.

Voor een spits die het in NL bij PSV nooit waarmaakte en die nog een jaar contract heeft niet eens zo gek. Jammer. Had volgens mij veel meer in zich dan hij bij PSV liet zien, maar als een speler niet wil verlengen en het risico is dat hij over 10 maanden gratis de deur uitloopt is dit misschien wel het beste voor PSV. Ook voor Lammers natuurlijk, want Atalanta is een mooie club, en hij speelt CL.
 

Mario

Well-known member
Toch nog 9 miljoen ontvangen voor een speler die zichzelf nog moet bewijzen, prima deal als je het mij vraagt. Ik denk niet dat we met Lammers nu echt een topper kwijt raken.
 

stc

Well-known member
Zo te zien is het nog niet officieel bekend gemaakt dat Lammers definitief vertrekt bij PSV.

Gezien de berichten zou Lammers met Malen het spitsenduo gaan vormen in het eerste van PSV.
 

JFK

Well-known member
Toch nog 9 miljoen ontvangen voor een speler die zichzelf nog moet bewijzen, prima deal als je het mij vraagt. Ik denk niet dat we met Lammers nu echt een topper kwijt raken.
En tóch vind ik hem een erg goede spits. Het zou me niets verbazen als hij binnen drie jaar bij een Europese topclub speelt.
 

Mario

Well-known member
Zo te zien is het nog niet officieel bekend gemaakt dat Lammers definitief vertrekt bij PSV.

Gezien de berichten zou Lammers met Malen het spitsenduo gaan vormen in het eerste van PSV.

We hebben nog wel wat achter de hand...

@JFK Ik denk niet dat hij binnen 3 jaar terugkeert naar PSV.
 

Mario

Well-known member
Jeroen en Jorrit sliepen als kind onder een Spezia dekbedovertrek, een droom die uitkomt voor beiden (y)
 
Bovenaan