Voor slechts anderhalf miljoen euro. Toch onvoorstelbaar als je het vergelijkt met de geruchten over een toptransfer die een paar jaar geleden gingen.
Hoe zit het in deze voorbereiding met Malen? Heeft Malen al weer zijn 'oude' scherpte of is het vooral een herstellende speler?
En tóch vind ik hem een erg goede spits. Het zou me niets verbazen als hij binnen drie jaar bij een Europese topclub speelt.Toch nog 9 miljoen ontvangen voor een speler die zichzelf nog moet bewijzen, prima deal als je het mij vraagt. Ik denk niet dat we met Lammers nu echt een topper kwijt raken.
Zo te zien is het nog niet officieel bekend gemaakt dat Lammers definitief vertrekt bij PSV.
Gezien de berichten zou Lammers met Malen het spitsenduo gaan vormen in het eerste van PSV.
Mij zou het dan weer niets verbazen als hij binnen 3 jaar bij pak 'm beet VVV speelt.En tóch vind ik hem een erg goede spits. Het zou me niets verbazen als hij binnen drie jaar bij een Europese topclub speelt.
Mij zou het dan weer niets verbazen als hij binnen 3 jaar bij pak 'm beet VVV speelt.
Dat zou dan een goede zaak zijn voor VVV.Mij zou het dan weer niets verbazen als hij binnen 3 jaar bij pak 'm beet VVV speelt.
Ik ook niet.Ik zie VVV niet binnen drie jaar in de Europese top spelen.
Die club heeft dus echt ambities.Spezia zou ook zijn oog hebben laten vallen op Jorrit hendrix.