Het PSV transfertopic

Mario

Well-known member
Jeroen Zoet is bijna rond met Spezia. Om eerlijk te zijn had ik er nog nooit van gehoord.

Lekker ballen in de bodem van de Serie A.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tussen de Nederlanders. Inmiddels een flink aantal Nederlanders actief in de Serie A.
 

Batigoal

Well-known member
Verliest PSV toch wat van zijn herkenbaarheid. Dat Zoet zou vertrekken had ik wel verwacht, maar Lammers zag ik niet aankomen.
 

JMD

Well-known member
Positie verbetering
Dat sowieso. De nr3 van Italië speelt CL, en Atalanta lijkt voorlopig wel bovenin mee te kunnen blijven draaien daar.

Maar toch, Lammers is pas net terug na zijn langdurige blessure en is nog niet eens de nummer 1 spits van PSV. Vraag me af of die stap omhoog nu de juiste is. En dat naar een land waar ze spitsen in no-time afschrijven als die niet scoren...

Voor PSV is het jammer, dat zeker, maar contract loopt tot 2021, dus nu nog geld voor vangen is ideaal.


Vwb Zoet: als die naar Spezia gaat weet hij als keeper zeker dat hij genoeg te doen krijgt. Kans zat om zich te onderscheiden. Het enige nadeel voor hem is dat hij dat de laatste jaren nou niet echt gedaan heeft. Zijn topseizoen was '15/'16, daarna is het langzaamaan steeds ietsje minder geworden. Ik kan me verder ook niet voorstellen dat de BC nou even bij Spezia gaat kijken, dus Oranje is dan echt klaar. Maar goed, Zoet is bijna 30 dus dat hij een buitenlands avontuur aan wil gaan lijkt me logisch, zeker gezien het feit dat hij niet de 1e keus zou zijn. En je kan hem in ieder geval niet clubtrouw ontzeggen. Speelt al vrij lang bij PSV...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eerste spits zal Lammers daar niet 123 worden met die 2 Colombiaanse topscorers.

Ook die kunnen nog worden verkocht. Die ene Colombiaanse spits stond heel veel jaren geleden in de belangstelling van Feyenoord.

Die Zoet die zal toch nooit eerste doelman worden bij het Nederlands elftal. Ook als hij wel in Nederland blijft maakt hij niet veel kans.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, 1e doelman niet, maar naar een EK/WK mogen er 3 mee...

Maar om die reden je sportieve clubcarrière dusdanig beperken is ook wat zonde.

Maar zelfs als keeper van Spezia maakt hij daarop nog wel kans. Zo dik in de keepers zitten we nou ook weer niet.
 

Batigoal

Well-known member
Voor slechts anderhalf miljoen euro. Toch onvoorstelbaar als je het vergelijkt met de geruchten over een toptransfer die een paar jaar geleden gingen.
 
Bovenaan