Wij hadden voor koken (vmbo praktijk) een Rotterdamer voor de klas meneer de kok , toen feyenoord met 4-2 won van ajax stonden ik hij en een andere feyenoorder op de tafel hand in hand te zingen tegen een ajacied die hem altijd uitlachte als feyenoord verloor, mooie tijd.
Zo, dat moet een dolle tijd geweest zijn. Daarna de DVD ook in de klas gekeken?
Mijn leraar verzorging
Serieus?Volgens mij kreeg je uitgelegd hoe die wasetiketten werken en nog wat theoretisch geneuzel. Mij is er vrij weinig van bijgebleven van die lessen.
Serieus?
Dat is toch de taak van een moeder om de kinderen bij te brengen hoe ze zichzelf knap in leven kunnen houden?
Daarom bleef mij er ook weinig van bij. Je kreeg dat vak geloof ik in de vierde of de vijfde, maar ik kon al lang en breed koken en wassen was nou ook niet zo ingewikkeld. Inderdaad onzin dat ze op school daar tijd en geld in investeren. Mocht je thuissituatie niet ideaal zijn, dan heb je vast wel iemand binnen je vrienden of familie die je ermee kan helpen.
Elke keer als die ajacied zn mond opentrekte zette hij dat filmpje opGeen DVD, wel Vlaar zijn Youtube filmpje op repeat.
Dat is best treurig. Tegenwoordig hebben ze daar een handige website voor: google.nl. Ligt op dat moment toch echt aan die 25-jarige gozer zelf. Daar hoef je van mij niet zo'n vak voor in stand te houden. Anders zoekt hij maar een alternatief. Alle was nog naar mama brengen of het laten wassen voor veel te veel geld.
Gymles ... nog zo'n vak. Daar kreeg je nog een cijfer voor ook. De enige klas waar ik wel eens gespijbeld heb.
Standaard naar de Albert Heijn tijdens gym. Ook hadden een paar klasgenoten een keer een zooi baco gestolen en opgedronken na de les omdat ze dachten dat we vrij waren, dus niet we hadden nog 1 uur wiskunde en hun zaten stomdronken in de lesGymles ... nog zo'n vak. Daar kreeg je nog een cijfer voor ook. De enige klas waar ik wel eens gespijbeld heb.