Daar waren 200 toeschouwers waarvan 90% tokkie en ik telde 14 tienermoeders.
Als we daar ook al moeilijk over gaan doen.
Ik had vroeger wel een lekkere lerares Duits. Had ik best wel bijles van willen hebben.
De dubbele moraal is trouwens wel grappig, wanneer een leraar van 30 een grietje van 15 uit elkaar trekt dan moet hij worden opgehangen maar als het een lerares betreft dan is die jongen een held. Ik zou er ook geen trauma aan hebben overgehouden bij een heel aantal leraressen natuurlijk.Het eerste deel van mijn reactie was dan ook niet van enige ironie gespeend. Relaties tussen leraar en leerling kunnen per definitie niet.
Mijn lerares was overigens verre van ge?nteresseerd in deze met jeugdpuistjes, babyvet en dikke brillenglazen gezegende puber.
Als we daar ook al moeilijk over gaan doen.
Ik had vroeger wel een lekkere lerares Duits. Had ik best wel bijles van willen hebben.
De lerares Engels was hot, die van Nederlands hield het bij vrouwen en die van Economie was volgens ons 75. 1x raden wat mijn favoriete vak was
Ik had vroeger een lerares Frans waarvan het gerucht ging dat zij vroeger prostituee was geweest. En ook hield zij niet altijd haar benen bij elkaar onder haar bureau. Veel spannender kon het voor een puber niet worden
Wij hadden een leraar Duits die altijd in een groen hemd voor de klas stond. Stereotype Duitse leraar, niemand durfde grapjes te maken en als je iets fout zei, was zijn standaard antwoord: Het is kaus bausen, volgende.