Fabian
Active member
Damn, Game of Thrones... Pfff.
Inderdaad... sprakeloos.
Damn, Game of Thrones... Pfff.
Ik heb gisteren de eerste aflevering van Follow the money gezien. Veelbelovend.
Haeft die gast uit de laatste scene in het boek dezelfde naam?Game of thrones was genieten inderdaad. Heerlijk om eens wat echte nieuwe scenes gezien. Toch had ik liever eerder the Winds of winter gehad in plaats van de serie. Het maakt de serie er echter wel een stuk toffer op.
Stannis leeft ook nog in de boeken.
Ben wel benieuwd naar volgende week. Twee scenario's mogelijk. Of de befaamde Coldhands uit de boeken maakt in de serie eindelijk zijn rentree. Of Benjen Stark duikt eindelijk op, nadat hij in seizoen 1 verdwenen was. Lijkt me allebei tof.
Zijn jullie bekend met een van de meest levende complottheorie onder de fansites? Het idee leeft dat Jon Snow geen bastaard is van de trouw ogende Ned Stark, maar van Rhaegar Targaryen, verwekt bij een Targaryen. Toen de klopjacht op de Targaryens begon, is het kind om een of andere reden 'verstopt' door hem als bastaard van Ned Stark te laten overleven in Winterfell, alleen nu de getuigen dood zijn, weet niemand dat meer. Het ironische aan dit complot zou zijn dat de bastaard van Winterfell uiteindelijk zo'n beetje het meeste koninklijke bloed in zich heeft van alle mededingers naar de troon...
Bestaan er hier spoilertags? Want deze discussie gaat vrij diep. Ik heb je post even gecorrigeerd. De theorie hierboven zal dit seizoen worden bewezen denk ik.
De meest barre theorie (book only) vind ik die van de Jojen paste. Ken je die al?
Voor iemand die Game of Thrones niet kijkt is dit de meest onbegrijpelijke discussie van het jaar.