Het grote Serie topic!

DeftonesJP

New member
Het is vooral op de sociale media. Ik heb bepaalde fanaccounts geliked en daar komt nog al eens wat voor bij. De hele lore van game of thrones/song of ice and fire is nogal diep en bied mogelijkheden tot speculatie. Dat maakt het met name leuk om de boeken te lezen. Speuren naar theorie?n maakt het tot een andere ervaring. Mensen hebben de gekste dingen ontdekt in die teksten en dat maakt het zo tof.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wie kan mij helpen? Ik ben een groot GoT fan en heb net als Deftones allerlei pagina's en youtube accounts geliked voor de extra achtergrondinformatie en theorie?n. Maar helaas kan ik momenteel geen HBO tv-abonnement nemen. Weet iemand waar ik online kan kijken of waar de afleveringen, met Nederlandse ondertiteling, snel online komen? Maakt me niks uit of ik ervoor moet betalen.

Eef de Kip

Well-known member
http://www.nzbserver.com/?search[tr...spot&[email protected]

Ik weet alleen niet of je enigszins bekend bent met dit systeem?
Je download een aantal bestanden, die moet je met winrar samen voegen en vervolgens heb je de film die je via een usb stick op je tv kunt afspelen (mits daar een usb ingang in zit, anders gewoon op je pc/laptop).

Misschien dat Jozsef hier wel wat van vindt ;)

edit, o ja, wel even Grabit installeren.

edit2, he wat rommelig weer. Dus: Winrar installeren, Grabit installeren en dan op de backup file klikken http://tinyurl.com/jh3s6nt

Je download het dus, of het ergens online te bekijken is weet ik niet.

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Wie kan mij helpen? Ik ben een groot GoT fan en heb net als Deftones allerlei pagina's en youtube accounts geliked voor de extra achtergrondinformatie en theorie?n. Maar helaas kan ik momenteel geen HBO tv-abonnement nemen. Weet iemand waar ik online kan kijken of waar de afleveringen, met Nederlandse ondertiteling, snel online komen? Maakt me niks uit of ik ervoor moet betalen.

Is een totrent geen optie? Eventueel met Engelse ondertitels.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Uiteindelijk via torrents en een ondertitelsite gelukt. Vette eerste aflevering! Vooral de laatste scene, inclusief muziek, gaf me kippenvel.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Inmiddels hebben we alweer vier afleveringen gehad. Ik was wel bang dat het allemaal wat minder zou worden, nu ze niet meer de boeken als referentiepunt hebben. Nope... Fucking vet tot nu toe! Elke keer weer balen als ik een week moet wachten.

Abubakari

Well-known member
Wat vonden jullie van seizoen 2 van Better Call Saul?
Ik vond s1 geweldig, maar s2 echt een heel stuk minder. Traag, veel gelul, weinig actie. Gelukkig dat Kale Mike er nog in zat, anders was ik nog vaker in slaap gevallen.

Now watching (nou ja, niet nu maar de serie die we op't heden kijken): Gomorra
http://www.vpro.nl/programmas/gomorra.html

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vond seizoen 2 juist leuker. We gaan wat meer naar het moment dat hij echt Saul wordt. Ik ben zeer benieuwd naar seizoen 3.

SuikerBrood

Well-known member
Inmiddels hebben we alweer vier afleveringen gehad. Ik was wel bang dat het allemaal wat minder zou worden, nu ze niet meer de boeken als referentiepunt hebben. Nope... Fucking vet tot nu toe! Elke keer weer balen als ik een week moet wachten.

Het is een prima seizoen tot nu toe. Valt me niet tegen.

DeftonesJP

New member
Ik vond seizoen 2 juist leuker. We gaan wat meer naar het moment dat hij echt Saul wordt. Ik ben zeer benieuwd naar seizoen 3.

Dat heb ik dus ook. Het is misschien geen spektakel maar juist dat subtiele vind ik heerlijk. Het maakt menig serie onkijkbaar omdat de lat zo hoog ligt. Ik geniet misschien nog wel meer van Better call saul dan van Breaking Bad. Ik kan niet wachten op seizoen drie.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Holy Sh*t, er komt een nieuw seizoen van Prison Break!! Alleen uhhh, pas in 2017... Maar wel tof! Hopelijk hebben ze geleerd van dat ongelooflijke klote einde van seizoen 4. Of misschien is dat juist wel de reden dat er toch nog een nieuw seizoen komt.

Bernardo

Well-known member
Er komt ook een nieuw seizoen van 24. Alleen dan zonder Jack Bauer. Dat is net als je een nieuwe James Bond film maakt, zonder James Bond.
Verder ben ik eindelijk begonnen met de Blacklist, en nu een aflevering of 15 gehad. Fantastisch tot nu toe.

Bovenaan