De originele House of Cards is (ook) tof. Britse serie, 3x4 afleveringen, dus je zal minder lang last hebben van dat gebrek aan drang. Staat ook op Netflix.Ik was zondag gisteren ziek dus ik heb me toch door Jessica Jones heen geworsteld en dat was aan het eind best tof. Bovendien heb ik House of cards seizoen 1 bijna af. Die serie is tof maar ik mis een beetje de drang om verder te kijken. Bij sommige series blijf je hangen vanwege cliffhangers of het verhaal maar dat heb ik bij House of cards niet echt. Desondanks is het genieten van Spacey en zijn blikken in de camera.
De originele House of Cards is (ook) tof. Britse serie, 3x4 afleveringen, dus je zal minder lang last hebben van dat gebrek aan drang. Staat ook op Netflix.
Ik heb de Amerikaanse versie niet gezien, maar de Britse vond ik fantastisch.Die had ik eerst gekeken. Vind ik persoonlijk nog net iets leuker, maar ik hou wel van Britse TV.
Broadchurch seizoen 2 heb ik niet gezien, ik kon er na seizoen 1 niet zo goed meer inkomen. Misschien toch nog eens downloaden. Utopia heb ik inmiddels ook klaarstaan. Ooit aan begonnen maar nooit afgekeken.Die maken ook goeie dingen inderdaad. Wat dat betreft was het genieten van Broadchurch en Utopia (van channel four). Die heb ik er allebei in recordtempo doorheen gejaagd.
Ach joh Fabian, dit is toch veel cooler dan zo'n Amerikaantje:Ik heb niet zoveel met Britse series behoudens dan Luther en Sherlock. Maar dat is dan ook wel erg hoge kwaliteit.
House Of Cards vond ik vooral interessant door Kevin Spacey. Die speelt een wereldrol. De politiek interesseert me niet genoeg om dan de Britse versie te gaan kijken.
Kevin Spacey wegzetten als Amerikaantje... kijken of ik dat door de vingers zie. :hsv:
Kevin Spacey wegzetten als Amerikaantje... kijken of ik dat door de vingers zie. :hsv:
Ach joh Fabian, dit is toch veel cooler dan zo'n Amerikaantje: