Het grote Serie topic!

Kevah

New member
Nou mannen (en evt. dames?) welke series kijk je? en welke is een echte aanrader?

Ik heb gekeken:
Californication
How I Met Your Mother

Verder volg ik op dit moment:
Suits
Gotham
The big bang theory
 

Max

Administrator
Forumleiding
Californication en HIMYM heb ik ook gekeken. The Big Bang Theory heb ik eventjes gevolgd, maar ben ik vervolgens afgehaakt. Af en toe blijf ik hangen als er een aflevering is op Veronica. Suits volg ik ook. Verder volg ik Blacklist, Lilyhammer, Better Call Saul (Breaking Bad ook gezien) en House of Cards.
 

Maasveld

Well-known member
Prison Break, Breaking Bad en Lost heb ik helemaal gezien. Momenteel volg ik The Blacklist en Game of Thrones. Homeland staat ook klaar.

Wat aanraders zijn ligt natuurlijk helemaal aan jouw smaak.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Aanrader is inderdaad erg persoonlijk. In jouw rijtje kan ik er niet heel makkelijk eentje uit mijn lijstje plaatsen. Verder zijn er een paar van mij van Netflix. Al kan je die op internet ook wel weer terugvinden. Het is vaak gewoon een beetje proberen. Pilot aflevering kijken en zien of het wat is.
 

Fabian

Active member
GOT en bij de laatste aflevering toch weer in shock... ze flikken het ieder seizoen. Dit was wel erg deprimerend. Toch blijf ik kijken. Kom daar gewoon niet los van.

Verder House of Cards, True Detective, Vikings, Luther, Sherlock... dat is het wel zo'n beetje. Big Bang hier en daar.

Ik ga nog kijken of Daredevil iets is voor mij.

Het is allemaal erg persoonlijk. Velen zijn fan van Breaking Bad en ik hoor ook de geluiden dat je door seizoen 1 moet komen om de serie tot volle glorie te zijn wasdommen, maar ik kom niet door seizoen 1 heen. Dus haak ik af.
Voor velen is dat vloeken in de kerk. Heb dat al meerdere keren aangehoord, maar ja...
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Momenteel kan ik op Zender van de maand weer met plezier de oude serie met Rijk de Gooijer zien waar hij een redelijk rechtse uitbuiter speelt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan zou ik eens proberen of Lilyhammer toevallig in je straatje valt.
 

Cees

New member
True Detective vind ik een aanrader. Verder zoals hier al aangehaald kan je House of Cards of Game of Thrones eens proberen. Uit een soortgelijk topic op de oude database ben ik eens begonnen met Falling Skies, niet een topserie, maar wel eentje die lekker wegkijkt (de eerste twee seizoenen dan, daarna werd het snel minder). En ook de serie Fargo is aan te raden als je van een beetje absurde humor houdt. De serie heeft dezelfde humor als de film Fargo uit de jaren negentig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oja, die is ook wel mooi. Als je de film nog niet hebt gezien, dan zou ik de film Fargo eerst kijken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Homeland, Game of Thrones, House of cards en True Detective (het eerste seizoen was fokking briljant) op eenzame hoogte. Banshee is ook goed.
Person of interest, Grimm, once upon a time, Haven, The Following, Penny Dreadfull, the Blacklist en Falling Skies zijn voor de leuk. En nu vergeet ik er vast nog wel een.

Black sails heb ik ook nog op mijn lijstje staan.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nog een maandje, dan komt seizoen 3 van Orange is the New Black. De enige serie die ik volg.

Game of Thrones heb ik bijna 1 seizoen van gezien, vind er geen reet aan.
 

Fabian

Active member
Homeland, Game of Thrones, House of cards en True Detective (het eerste seizoen was fokking briljant) op eenzame hoogte. Banshee is ook goed.
Person of interest, Grimm, once upon a time, Haven, The Following, Penny Dreadfull, the Blacklist en Falling Skies zijn voor de leuk. En nu vergeet ik er vast nog wel een.

Black sails heb ik ook nog op mijn lijstje staan.

Banshee is een serie die alleen maar beter wordt. Het eerste seizoen was aardig, 2 al beter, maar seizoen 3 vond ik echt heel goed.
Het is niet voor mensen met een zwakke maag.
 

Batigoal

Well-known member
Daredevil! Hele goede serie met een vage link naar Marvel.

En The Blacklist uiteraard, maar die was al een aantal keer genoemd.
 

inhethoekje

Active member
Seinfeld, zelfs de 100e herhaling van een aflevering is leuk, Seinfeld blijft tot in lengte van jaren de beste komische serie ooit gemaakt, met als goede 2e Frasier.
 
Bovenaan