Het grote Serie topic!

Shayman

New member
Seinfeld, zelfs de 100e herhaling van een aflevering is leuk, Seinfeld blijft tot in lengte van jaren de beste komische serie ooit gemaakt, met als goede 2e Frasier.

Oh God echt? Dat vind ik zo vreselijk, zelfs toen het nieuw was vond ik het al helemaal niks. Frasier is wel fantastisch leuk natuurlijk.
 

inhethoekje

Active member
Oh God echt? Dat vind ik zo vreselijk, zelfs toen het nieuw was vond ik het al helemaal niks. Frasier is wel fantastisch leuk natuurlijk.

Ach ja, nummer 3 is bij mij The King of Queens.

Ik kijk geen series zoals de meesten hier doen, kijk wel altijd/regelmatig komische series voor ik naar bed ga, het geeft me dat beetje extra rust na een dag werken, ik slaap er goed op.
 

Maasveld

Well-known member
Ach ja, nummer 3 is bij mij The King of Queens.

Ik kijk geen series zoals de meesten hier doen, kijk wel altijd/regelmatig komische series voor ik naar bed ga, het geeft me dat beetje extra rust na een dag werken, ik slaap er goed op.

Everybody loves Raymond zeker op 4.
 

Shayman

New member
Ach ja, nummer 3 is bij mij The King of Queens.

Ik kijk geen series zoals de meesten hier doen, kijk wel altijd/regelmatig komische series voor ik naar bed ga, het geeft me dat beetje extra rust na een dag werken, ik slaap er goed op.
Die is ook leuk trouwens. Maar ik oordeel niet hoor, ik lach me nog steeds te barsten bij de tigste herhaling van Married with children op Comedy Central.

Friends vond ik geweldig maar trek ik nu echt niet meer terwijl Everbody loves Raymond nog wel leuk blijft. Tijdje terug de complete box gekocht van That 70's show wat ik nooit echt volgde maar zo achter elkaar wel heel leuk.

Trouwens: South Park! Die serie is echt zo goed in alle eenvoud, heerlijk die dubbele bodem in elke aflevering weer.
 

zwammy

Well-known member
Seinfeld, zelfs de 100e herhaling van een aflevering is leuk, Seinfeld blijft tot in lengte van jaren de beste komische serie ooit gemaakt.

+1.

Meesterlijk, in alle eenvoud en met enkele afleveringen die echt een 11 zijn. Zoals the soup nazi, the bubbleboy en met George als zeebioloog.
 

miklo

Member
Seinfeld, zelfs de 100e herhaling van een aflevering is leuk, Seinfeld blijft tot in lengte van jaren de beste komische serie ooit gemaakt, met als goede 2e Frasier.

Zeker weten!! Seinfeld is echt de beste. Ik probeer een vriend van me de Switch te laten doen. Ik heb hem nog niet overtuigd helaas.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb Prison Break, Dexter en Breaking Bad in z'n geheel gezien. Allemaal top! Lost ook een paar seizoenen van gezien, maar dat zwakte wat af. Game of Thrones tot en met seizoen 4. Seizoen 5 ga ik binnenkort aan beginnen. Verder ben ik Fringe ook een beetje aan het kijken. Heel sterk eerste seizoen, maar het zwakt in seizoen 2 wat af. Veel van hetzelfde steeds.
 

miklo

Member
Ik heb Prison Break, Dexter en Breaking Bad in z'n geheel gezien. Allemaal top! Lost ook een paar seizoenen van gezien, maar dat zwakte wat af. Game of Thrones tot en met seizoen 4. Seizoen 5 ga ik binnenkort aan beginnen. Verder ben ik Fringe ook een beetje aan het kijken. Heel sterk eerste seizoen, maar het zwakt in seizoen 2 wat af. Veel van hetzelfde steeds.

Fringe is met die zoon en vader die een FBI agente helpen toch?
Ik heb Daredevil nu uitgekeken en die is toch wel erg goed. Ben benieuwd waar die heengaat volgend seizoen. Sowieso krijgen ze het nu voor elkaar om superhelden in een volwassen seizoensvorm te laten slagen. Ik vond Arrow tot nu toe ook erg goed en ben ook benieuwd naar Gotham, die op Netflix zou komen maar er nog steeds niet opstaat.
 

miklo

Member

Ben ik halverwege seizoen 1 mee gekomen maar toen kwam er iets tussen. Laatste seizoen Breaking Bad geloof ik. Dat kan ik trouwens niet, meerdere series door elkaar kijken.Ik moet er echt eentje tot het eind kijken en dan pas de volgende. Brengt me soms wel in de problemen als ik weet dat er iets aankomt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Fringe vond ik ook een lekkere serie. Heroes ook net als idd Prison Break, Lost en BB.

Vergat in mijn vorige post nog Vikings en the Walking dead.

Waar ik wel een hartgrondige hekel aan heb is een serie die me bevalt en die ik volg opeens gecancelled wordt vanwege slechte kijkcijfers. Jericho en The Event keken lekker weg en die waren opeens over.
 

miklo

Member
Fringe vond ik ook een lekkere serie. Heroes ook net als idd Prison Break, Lost en BB.

Vergat in mijn vorige post nog Vikings en the Walking dead.

Waar ik wel een hartgrondige hekel aan heb is een serie die me bevalt en die ik volg opeens gecancelled wordt vanwege slechte kijkcijfers. Jericho en The Event keken lekker weg en die waren opeens over.

Jericho toch niet, daar is een tweede seizoen van verschenen terwijl ze het misschien beter bij 1 hadden kunnen laten. Was wel een goede serie trouwens, had ik niet verwacht, gewoon per ongeluk gevonden op Netflix zeg maar. Zelfde had ik trouwens ook bij Alcatraz, ik was daar geweest en dan is een serie daarover natuurlijk extra gaaf. Maar helaas de kijkcijfers.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb afgelopen week Bloodline gekeken (Netflix), 13 afleveringen, drama & thriller ineen. Is wel een aanrader.

De familie Rayburn staat in de Florida Keys bekend als een respectabele familie. Robert Rayburn is het hoofd van de familie. Samen met zijn echtgenote Sally baat hij in het bloedhete vakantieoord een succesvol hotel uit. Ook zijn kinderen John, Kevin en Meg hebben het goed voor elkaar. John is een lokale sheriff, Kevin baat zijn eigen handelszaak uit en Meg is als advocaat verantwoordelijk voor de juridische zaken van het familiebedrijf. Wanneer op een dag een familiere?nie wordt georganiseerd, duikt ook Danny op. De derde zoon van Robert en Sally is de verschoppeling van de familie. Een grote tragedie uit zijn jeugd heeft ervoor gezorgd dat hij van het rechte pad is geraakt. Zijn vader Robert is hem dan ook liever kwijt dan rijk, maar Danny is ditmaal vastbesloten om in de Florida Keys te blijven. Zijn aanwezigheid zorgt er echter voor dat alle duistere geheimen van de familieleden komen bovendrijven.

Net als Les Revenants, ook op Netflix te zien. Mysterieuze ontwikkelingen, fantastische muziek (Mogwai) die een enorme meerwaarde oplevert, ??n van de mooiste en beste series die ik heb gezien.
In een klein bergdorp in de Franse Alpen verschijnen enkele tientallen overledenen, onwetend dat ze ooit gestorven zijn en schijnbaar gezond en wel om de draad in hun leven weer op te pakken. Onder hen is er Camille, een vijftienjarig meisje dat vier jaar geleden omkwam bij een busongeval; Simon, die tien jaar geleden zelfmoord pleegde op de ochtend van zijn huwelijksdag; seriemoordenaar Serge, die zeven jaar geleden levend begraven werd door zijn broer en Victor, een zevenjarige jongen die 29 jaar geleden vermoord werd. Verder doen er zich vreemde verschijnselen voor in het dorp, stroomstoringen, het waterpeil van een nabijgelegen stuwmeer dat onverklaarbaar snel omlaag gaat en de vorming van korsten op het lichaam van sommige levenden en terugkomers.

En verder natuurlijk Fargo! God, wat was dat ook geweldig! BB Thornton als Lorne Malvo, een slechterik die kan wedijveren met Anton Chigurh uit No Country for Old Men. Les Revenants en Farfo zijn series die ik meerdere keren kan kijken, zo geweldig vind ik die.


Bates Motel, Banshee, the Following, Breaking Bad, Prison Break, Weeds(!!!), Orange is the New Black en Fringe vond ik ook bovengemiddeld tot zeer te gek.
Dingen als Person of Interest en Blacklist zijn wel leuk, maar is mij wat te veel volgens hetzelfde stramien elke keer.
 

Batigoal

Well-known member
Vergeet ik Six Feet Under te noemen. Ook een aanrader met o.a. de hoofdrolspeler van Dexter.
 

miklo

Member
2e seizoen hield op na iets van 8 afleveringen zonder ook maar iets af te ronden.

Dat gevoel kreeg ik ook wel al vond ik eigenlijk echt dat als hij na seizoen 1 was afgelopen het veel beter was geweest.

Edit: Ik heb het even nagekeken. De serie was eigenlijk na seizoen 1 afgelopen maar door een internetactie werden alsnog 7 afleveringen besteld. die behaalden niet de kijkcijfers als ze wilden dus einde oefening.
 
Bovenaan