Smeris
Ik blijf toch het idee hebben dat het een sketch van Draadstaal is.
Ik denk dat ik Jeroen van Koningsbrugge moe wordt.
Jeroen van Koningsbrugge in een serieuze rol, dat zal bij mij nooit geloofwaardig overkomen.Ik blijf toch het idee hebben dat het een sketch van Draadstaal is.
Ik denk dat ik Jeroen van Koningsbrugge moe wordt.
GOT en bij de laatste aflevering toch weer in shock... ze flikken het ieder seizoen. Dit was wel erg deprimerend. Toch blijf ik kijken. Kom daar gewoon niet los van....
Ik ben gestopt met kijken nadat Ned verraden werd in seizoen 1.
Geweldig seizoen weer van GOT. En nu ze min of meer gelijk lopen met de boeken, moeten we allemaal echt een jaar wachten.
spoilers.
Omdat er volgend jaar volgens de boeken weer heel wat staat te gebeuren? Ik heb de boeken niet gelezen namelijk.
Daar zat ik vandaag ook nog aan te denken idd. Ik zit nu al 3 seizoenen met het idee in mijn hoofd dat hij in de toekomst een grote rol zal gaan spelen. Dat dacht ik trouwens ook van Arya.
Die Peter Dinklage is trouwens wel mijn favo.
Dit is een heel vreemde serie want het zou echt mijn ding moeten zijn maar ik ben afgehaakt omdat het mij niet voldoende kon boeien.
Ik heb de 1e 3 seizoenen nog liggen op DVD maar zelfs s1 heb ik nog niet afgekeken.
Dit is een heel vreemde serie want het zou echt mijn ding moeten zijn maar ik ben afgehaakt omdat het mij niet voldoende kon boeien.
Ik heb de 1e 3 seizoenen nog liggen op DVD maar zelfs s1 heb ik nog niet afgekeken.
Zonde, wellicht nog is proberen want ik vind het echt een topper.
Ik verwacht dat eigenlijk ook wel dus toch maar eens een poging wagen, nu kreeg ik de 1e 3 jaren ongeveer tegelijk met Walking Dead en daar ben ik volkomen verslaafd aan geraakt vanaf de 1e aflevering dus dat kan er ook mee te maken hebben want dat pakte me en GOT vond ik wel langdradig en je moet het echt kijken/volgen terwijl ik voor de tv meestal tegelijk de laptop of telefoon ook voor m'n snufferd heb.Jamel zei:Ik ben net als velen in eerste instantie ook afgehaakt na seizoen 1, wegens een te lange verhaallijn en de grote deceptie aan het einde. Daarna toch weer begonnen, diverse boeken gelezen en wat achtergrond informatie op internet gezocht. Nu ken ik de achtergrond en rol van zo'n beetje elk personage en vind ik het geweldig.