Het grote Serie topic!

Eef de Kip

Well-known member
Vind ik een goeie serie, tijdsgeest van de jaren 80 perfect neergezet. Ik kan alleen April Adams even niet plaatsen.
 

zwammy

Well-known member
Hoofdrolspeelster speelde April Adams in Married with children. Nichtje van Marcy, smoorverliefd op.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wij kijken hier thuis nu elke avond 'Once Upon A Time'. Hele slechte serie, met syfy graphics (=lachwekkende fx), maar het is wel geinig om te volgen
 

delmaestro

Well-known member
Nog niet gezien hier: Sons of Anarchy. Leuk!

Beste rol is voor Katey Sagal. Toch wel knap hoe die het geflikt heeft om van dat enorme stigma van Peggie Bundy af te komen. In SOA is ze echt fantastisch bad ass!
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Nog niet gezien hier: Sons of Anarchy. Leuk!

Beste rol is voor Katey Sagal. Toch wel knap hoe die het geflikt heeft om van dat enorme stigma van Peggie Bundy af te komen. In SOA is ze echt fantastisch bad ass!

Ben er toevallig zaterdag mee gestart. Katey Sagal inderdaad briljant en volledig onherkenbaar in haar rol.
 

SanMark.

Well-known member
Nog niet gezien hier: Sons of Anarchy. Leuk!

Beste rol is voor Katey Sagal. Toch wel knap hoe die het geflikt heeft om van dat enorme stigma van Peggie Bundy af te komen. In SOA is ze echt fantastisch bad ass!

Zeker een leuke serie.

Heb je heel wat kijk plezier want er zijn volgens mij 7 jaargangen van.
 

SanMark.

Well-known member
Niemand, denk ik.

Trouwens wel een serie die zich met de bekende internationale series kan meten. Echt heel erg goed.

Mijn vriendin volgt het vanaf het eerste seizoen ik kijk zo nu en dan mee. Toevallig de afgelopen twee weken gezien maar seizoen 2 en 3 helemaal niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mijn vriendin volgt het vanaf het eerste seizoen ik kijk zo nu en dan mee. Toevallig de afgelopen twee weken gezien maar seizoen 2 en 3 helemaal niet.

Ik heb de afgelopen weken seizoen 1 t/m 3 gekeken met mijn vriendin. Pas vanaf dit weekend zijn we weer helemaal bij.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wij zijn Once Upon A Time aan het kijken, seizoen drie zit er bijna op. Niet veel bijzonders, wel vermakelijk
 

Fabian

Active member
Penoza gemist gisteren, maar nu zit ik dus met wat lichte tegenzin te wachten op het einde van de aflevering dadelijk.

Het wordt gebracht alsof er iemand wordt omgelegd.
 

Wigboldus

Well-known member
Wij zijn Once Upon A Time aan het kijken, seizoen drie zit er bijna op. Niet veel bijzonders, wel vermakelijk

Op Netflix komt seizoen 4 bijna uit. In Amerika start nu ongeveer seizoen 5 op TV volgens mij. Zelf vind ik het een erg mooie serie.
 

Marinos

Well-known member
Zijn er hier mensen die de film ?Limitless? gezien hebben? Hier is ondertussen een tv-serie van gemaakt waarbij er een uitvraag voor 22 episodes gedaan is. De eerste 6 zijn reeds op TV geweest in de VS. Ik heb er nu eentje gezien en het kijkt best lekker weg moet ik zeggen.
 
Bovenaan