Het grote Serie topic!

delmaestro

Well-known member
Zo is het ook natuurlijk. Wat is adres? Dan stuur ik even een pasta op van mijn gestampte middelvinger.

Ho ho. Ik weet niet hoe gedetailleerd jij deze theorie kent. Ik ken alleen het idee dat ze Jojen opgeven om Bran van krachten te voorzien. Die Bran zit dus mensenvlees te schransen zonder dat ie het weet...

Bij nader inzien: dat is inderdaad luguber.

G

Gast

Guest
Ik baal serieus... Hoe kan je een seizoen eindigen als in Walking Dead S06E16. Ik snap dat er cliffhangers nodig zijn, maar zo'n eentje als deze :hsv:

Daar kan GTST nog een puntje aan zuigen pffff.

Abubakari

Well-known member
Toch nog Oranje kijken tijdens het EK.

maxresdefault.jpg

Reza

Member
The game of thrones van gisteren is echt waanzinnig. Het decor, op de wijze hoe het gefilmd is, hetgeweld, het is net of je er zelf in zit. Het is echt de beste serie aller tijden.

Batigoal

Well-known member
Ik zal een bekentenis afleggen; ik heb Game of Thrones een paar keer geprobeerd, maar ik vind er geen fuck aan.

JFK

Well-known member
Ik zal een bekentenis afleggen; ik heb Game of Thrones een paar keer geprobeerd, maar ik vind er geen fuck aan.

Me too. Ik heb er echt helemaal niets mee.
Er is op Nederland 2 een goede serie. The Five. Iemand die dit gezeten heeft?

Maasveld

Well-known member
Je moet er inderdaad wel van houden. Ik moet zeggen dat ik dit seizoen wel een beetje klaar ben met de talloze verhaallijnen. Dat mag wel wat minder wat mij betreft.

Satyr

Administrator
Forumleiding

Ik heb seizoen 1 gekeken, tot de ??n na laatste aflevering. Vond er uiteindelijk niks aan en iedereen die een beetje aardig is, gaat sowieso dood.

SuikerBrood

Well-known member
Wat een fantastische serie is GoT. Elke week zit ik weer met verbazing te kijken, al waren de afgelopen weken wat meh.

Maar deze week was echt fantastisch. Hoe ze dit maken, elke scene was prachtig.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Inderdaad, dit was een fantastische episode. Mooie dialogen en vooral fantastische shots. Volgende week alweer de laatste van dit seizoen helaas.

G

Gast

Guest
Ben begonnen aan Orphan Black. Na 1 aflevering smaakt het naar meer.

Eef de Kip

Well-known member
Inderdaad, dit was een fantastische episode. Mooie dialogen en vooral fantastische shots. Volgende week alweer de laatste van dit seizoen helaas.

Dat vind ik ook van Black Sails en Penny Dreadfull, ook niet geheel toevallig met een cast met een Engelse achtergrond.

Bovenaan