Het grote Serie topic!

Abubakari

Well-known member
Stranger Things is een parodie op Spielberg/King, ik hoop dat het expres zo slecht geacteerd was. Verder wel geinig.

Nieuwe Narcos op Netflix, dat is wel weer fijn, weet alleen nog niet of het gelijk een heel seizoen is of dat het elke week een aflevering is.
Hiervoor Outcast gezien, van de maker van the Walking Dead, ook best een leuke serie. Staat bij (gratis) FOX nog wel bij uitzending gemist voor de liefhebber.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
10 afleveringen had ik begrepen. Ik ga vanavond beginnen aan seizoen twee. Lang naar uitgekeken!
 

delmaestro

Well-known member
Onlangs begonnen op Veronica: Blind Spot. Vroeg me af of dit niet zou gaan vervelen omdat er vrij veel in hetzelfde genre gemaakt is, maar tot nu toe vind ik het continu super spannend. Zit wel pas op 4 afleveringen, dus hoop dat het zo blijft.
 

DeftonesJP

New member
Ik heb een minuutje of 20 gekeken maar ik ben een beetje klaar met die Marvelseries. Seizoen van Daredevil vond ik wel tof (met name door de badguys) maar seizoen twee ging op een gegeven moment volledig over de top. Jessica Jones leek me heel tof gegeven maar vond ik vooral dodelijk saai. Luke Cage was een lichtpuntje in die serie dus ik wil het eigenlijk wel een kans geven maar nu is Luke Cage opeens een cliche hiphopper dus ik denk dat ik de hele serie maar aan me voorbij laat gaan.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben er net in begonnen maar ik weet het nog niet. Ik zit iig niet zoals ik bij de topseries wel is heb 's avonds te pushen om er nog eentje te kijken.
 

Marinos

Well-known member
Bij Black Sails heb ik dat ook inderdaad. Verder heb ik het gehad met Homeland en Banshee de laatste jaren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Serie topic!

Ik zat Reign te kijken op Netflix. Gaat over Queen Mary Stuart van Schotland en tot dusver haar tijd in Frankrijk. Nu is het echter wachten tot het moment dat seizoen 3 erop komt. Hiervoor zat ik The Tudors te kijken. Wat tijdstechnisch zo'n beetje de voorloper is, maar dan vanaf de andere kant. Hiervoor ook wat documentaires op Netflix gekeken over Britse en Ierse kastelen. Wel leuk hoe een en ander met elkaar samenvalt. Al klopt natuurlijk lang niet alles vanuit een historisch perspectief in die series.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan