Het grote Serie topic!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jep, deze was fantastisch. Cliffhangers tot en met, maar dat was te verwachten. En nu maar weer een jaar wachten.
 

Maasveld

Well-known member
Jep, deze was fantastisch. Cliffhangers tot en met, maar dat was te verwachten. En nu maar weer een jaar wachten.
Dadelijk maar eens kijken dan. Heb eerst even de laatste afleveringen van Suits gekeken. Dat kijkt toch ook heerlijk weg.
 

Reza

Member
Me too. Ik heb er echt helemaal niets mee.
Er is op Nederland 2 een goede serie. The Five. Iemand die dit gezeten heeft?

The Five aan begonnen. Ook weer een goede Engelse serie. Spannend. Goed verhaal. Deze serie is gemaakt door SKY 1, commerciele Engelse omroep. Ook andere commerciele zenders als ITV (broadchurch) en Channel 4 (Marcella) zenden goede series uit. Waarom kan RTL niet van dit soort series maken?

Natuurlijk de BBC. Beetje in de James Bond setting is The Night Manager:

https://www.youtube.com/watch?v=g-ZcaKdvML8
 

DeftonesJP

New member
Lijkt mij ook. Ik vond dit seizoen al dat ze door sommige boekcontent heen raasden. In sommige gevallen een goede zaak maar het voelde nog vaker aan als er erge haast was.

Zijn er mensen die Fargo hebben gezien? Dat is een weirde maar interessante serie. Kijktip!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oja, Fargo was dit jaar nog een nieuw seizoen toegevoegd toch? Die moet ik nog zien.
 

DeftonesJP

New member
Er staat een tweede seizoen op netflix inderdaad. Ik ben zelf nog bezig met seizoen een maar ik zag wel dat seizoen twee met een andere cast is.
 

Fenerium

Member
Ik zal een bekentenis afleggen; ik heb Game of Thrones een paar keer geprobeerd, maar ik vind er geen fuck aan.

Je bent niet de enige, niet mijn ding. Geef mij maar Narcos. Daar trek je wel een krat voor open. Ik raak elke aflevering aangeschoten.
 

DeftonesJP

New member
Dat verbaast met niet eerlijk gezegd. Eigenlijk zou Game of thrones een niche moeten zijn maar omdat het verhaal zo goed in elkaar zit zijn er een hoop kijkers die de minder populaire elementen uit de serie voor lief nemen. Ik geniet van de serie en nog meer van de boeken maar het kan me voor stellen dat je over dingen valt als de vele karakters, de fantasy elementen en de hardheid van de serie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Serie topic!

Er staat een tweede seizoen op netflix inderdaad. Ik ben zelf nog bezig met seizoen een maar ik zag wel dat seizoen twee met een andere cast is.

Volgens mij had ik al twee seizoenen gezien. Ik dacht dat er een derde was toegevoegd. Wellicht ben ik echter in de war dat ik de film Fargo verwar met een seizoen.
 

Ceephax

New member
Ik zal een bekentenis afleggen; ik heb Game of Thrones een paar keer geprobeerd, maar ik vind er geen fuck aan.

Heb ik ook, paar afleveringen geprobeerd maar is niet doorheen te komen. Overloos geouwehoer van een stel bejaarden aan een grote houten tafel.

Ik ben nog vrij nieuw met het volgen van series, maar sinds het internet kan je zo een heel seizoen downloaden. Dan is het voor mij allemaal wat beter te doen.
Voorlopig Breaking Bad en Better Call Saul afgerond.

Nu maar weer eens wat nieuws beginnen, waar zal ik eens mee gaan starten...

The Night of
Narcos
Mr. Robot

Volgens IMDB scoren ze allemaal een 9, kan nooit tegenvallen toch?
 

Eef de Kip

Well-known member
Met de kleine kip gekeken vorige week, een paar stukje waren toch wel een beetje eng maar verder prima naar te kijken.




Ben nu begonnen aan Tyrant, heel iets anders maar daar zitten wel aardig wat parallellen in met de huidige situatie in het midden-Oosten.
 
Bovenaan