Vakx heet zeker Miele van achter? Behoorlijk goed in zuigen...
Er stond blijkbaar wat te gebeuren en daar is uitstekend op geanticipeerd door Zyech aan te trekken. Dat er uiteindelijk alsnog niemand weggaat kun je natuurlijk nooit inschatten.
Hij had Zyech ook niet kunnen kopen om vervolgens Bazoer en/of Klaassen op het laatste moment kwijt te raken, hadden we daar vervolgens een pagina over kunnen vullen maar wat is precies je punt?
Lees eens terug. En kijk waar - of met wie - het start. SMiele
Er stond blijkbaar wat te gebeuren en daar is uitstekend op geanticipeerd door Zyech aan te trekken. Dat er uiteindelijk alsnog niemand weggaat kun je natuurlijk nooit inschatten.
Hij had Zyech ook niet kunnen kopen om vervolgens Bazoer en/of Klaassen op het laatste moment kwijt te raken, hadden we daar vervolgens een pagina over kunnen vullen maar wat is precies je punt?
Volgens mij stond er niks te gebeuren. Klaassen had al lang gezegd dat hij zou blijven. Maakt verder niet uit... Overmars draait wel vaker met z'n kontje om z'n onbegrijpelijke koerswijzigingen recht te praten.
Ik heb in dit topiv geleerd dat je nooit genoeg spelers kunt hebben .Over Bazoer gesproken. Hoe is het met al die middenvelders van Ajax die volgens Overmars op punt van verkopen stonden (waardoor er 'ineens' de noodzaak was om Ziyech te halen).
Veel interesse voor ze?
Lees eens terug. En kijk waar - of met wie - het start. SMiele
Nog steeds ouderwets gezellig tussen SM en Vakx. Negeer elkaar toch gewoon joh. Anders moeten de Mods weer gummen en waarschuwingen uitdelen enzo. En ze hebben t al zo druk nu ik weer terug ben
Tsjah, wat zal ik zeggen...ik heb m nou eenmaal erg hoog zitten. Net als jou hoor schatjeJij hebt het ook al weer een aantal keer over SM gehad zonder dat hij zich met jou bezig houd. :duim:
Als hij in de winterstop al niet weg zou komen met nog slechts 6 maanden contract, hoezo zou hij in de zomer met een langer lopend contract en dus hogere transfersom wel wegkomen?Narsingh wil weg in de winterstop. Wel netjes is dat hij PSV heeft toegezegd zijn aflopende contract te verlengen indien hij in januari geen nieuwe club kan vinden, zodat hij niet in de zomer transfervrij de deur uit loopt.
Als hij in de winterstop al niet weg zou komen met nog slechts 6 maanden contract, hoezo zou hij in de zomer met een langer lopend contract en dus hogere transfersom wel wegkomen?