Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vakx2.0

Banned
PSG en Manchester United hebben zich allebei bij Brands gemeld voor Depay.
Brands stelt zelf dat het vorig jaar nog om bedragen in de richting van 20 mio ging, maar dat ge?nteresseerde clubs nu met een aanmerkelijk hoger transferbedrag rekening moeten houden.

30 mio lijkt me fair.
 

fr-keff

Active member
Alleen de vraag gaat Depay in de basis staan bij PSG? Bij ManU kan hij nog wel een kans maken zeker als Van Persie vertrekt. Zou zonde zijn als hij ergens op de bank terecht gaat komen.
 

Batigoal

Well-known member
Depay is nog jong, dus het zou geen schande zijn als hij in zijn eerste jaar buitenland geen basisspeler zou zijn. Man Utd lijkt me voor hem wel een prima club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Onder de hoede van Van Gaal lijkt me wel een verstandige move. In Engeland spelen ze ook dusdanig veel wedstrijden dat een Depay echt wel aan zijn minuten gaat komen.
 

Janssen

Well-known member
Hij moet naar Bayern, dat riep ik als kenner al jaren geleden.

Het zal wel Man United worden en dat is jammer want ik kijk geen Engels voetbal. En dat is terecht.
 

Maasveld

Well-known member
Benieuwd wat er met Wijnaldum gaat gebeuren. Ik hoop dat hij zichzelf niet overschat en gewoon naar een leuke subtopper gaat. Napoli, Valencia, dat soort werk.
 

Maasveld

Well-known member
Spurs, Everton dus. Vraag ik me af of hij niet beter nog een jaartje kan blijven om Champions League te gaan spelen.
 

Shayman

New member
Er zal wel een mooie zak geld komen voor Depay en Wijnaldum maar de spoeling is wel aardig dun met wat er overblijft. Is er al duidelijk of Rekik en/of Isimat blijven? Lijkt me namelijk belangrijk om ze beiden te houden maar achter de basis is het niet echt goed wat er overblijft.

Een middenveld met Hendrix, Guardado en Maher kan prima maar zal heel anders spelen als nu. Als je die 2 verdedigers kan houden dan heb je daar 6 man die voldoen maar voorin is Narsingh al geen topper maar wel de enige redelijke vleugelspeler want Jozefzoon is al niet goed genoeg voor de Eredivisie.

Dus wie of wat zou erbij moeten komen?
 

Shayman

New member
Pr?pper, Affelay, Berghuis, verder is het aan de buitenlandse scouting.
Pr?pper lijkt me een prima optie en anders Gudelj en dan lijkt het middenveld me wel gevuld dus dan zou ik niet meer beginnen aan Afellay.

Berghuis speelt toch meestal op rechts? Dan zie ik meer in die Larsson.
 

Maasveld

Well-known member
Berghuis kan denk ik op beide flanken en ook nog achter de spits. Voor Affelay had ik ook meer een positie op de flank in gedachten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo'n Bilal Ould Chikh heeft wel potentie. Die zou ik voor weinig oppikken in Enschede als je toch geld hebt.
 

Janssen

Well-known member
Pr?pper lijkt me een prima optie en anders Gudelj en dan lijkt het middenveld me wel gevuld dus dan zou ik niet meer beginnen aan Afellay.

Berghuis speelt toch meestal op rechts? Dan zie ik meer in die Larsson.

Gudelj gaat naar Ajax. Die zat vandaag al in de Arena.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan