Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Ik zou kiezen voor Liverpool. Ik vind dat een mooiere club, maar dat is persoonlijk. Daarnaast zijn daar de verwachtingen wat minder hoog. Ik denk dat het daar makkelijker aanhaken is. Minder concurrentie ook.

Maar de band met Van Gaal en de waarschijnlijke CL-seizoen zullen meewegen om voor United te gaan.

Het gaat daar nog druk worden met alle Nederlanders die van Gaal wil gaan kopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het gaat er nog om spannen waar er straks meer Nederlanders spelen, Southampton of Man Utd. Volgens de geruchten wil Koeman Vilhena, Clasie, Janmaat en Krul halen en wellicht blijft Elia wel hangen.
 

RickPSV

Active member
Ik vind dat Depay als ie weggaat naar Man United moet gaan en dat PSV toch weer Affelay moet halen of dat ze met t geld een nog betere selectie kunnen bouwen.
 

Shayman

New member
Ik vind dat Depay als ie weggaat naar Man United moet gaan en dat PSV toch weer Affelay moet halen of dat ze met t geld een nog betere selectie kunnen bouwen.
Wie is Affelay? Afellay zou ik overigens niet doen wanneer Wijnaldum weg gaat; ik heb het gevoel dat hij de "leidersrol" dan al opeist voor hij 1 bal geraakt heeft. Dan zie ik meer in een Pr?pper of Gudelj erbij op het middenveld en dat is wel voldoende daar.

Hopelijk kunnen ze de 2 huurkrachten achterin behouden en dan is het alleen zaak om 2 goede vleugelspelers erbij te vinden en zou mooi zijn als de Mexico-connectie wat op gaat leveren (hoe gaat het met Hernandez trouwens ;-) )
 

Eresd?g?

Banned
Rekik zal hoogstwaarschijnlijk aan andere club verhuurd worden. Dan direct Viergever halen als ik jullie zou zijn....
 

Shayman

New member
Rekik zal hoogstwaarschijnlijk aan andere club verhuurd worden. Dan direct Viergever halen als ik jullie zou zijn....
Rekik heeft volgens mij nog maar een contract voor 1 jaar dus optie koop lijkt me prima mogelijk want het lijkt me zelfs voor die geldfabriek niet de bedoeling dat ze spelers gratis wegbrengen.
 

Shayman

New member
Ik vind Viergever ook een goed plan ja, maar wil Ajax m wel verkopen aan PSV?
Ik ben eigenlijk wel klaar met die net-niet spelers; of een versterking of een jonge speler doorschuiven want een Hendrix en Koch zijn minimaal niet minder als hem en als Rekik en Isimat blijven dan hebben we wel genoeg verdedigers.
 

Pascallovic

Well-known member
Chery zou wel n goede wissel kunnen zijn
Waarom zou je wisselspelers gaan kopen? Als je iets haalt, zou ik het voor de basis doen, tenzij het een jongere speler is, dan kan het geen kwaad als hij tussen bank en basis heen schippert. Een Chery hoor je op die leeftijd gewoon te laten spelen als je hem haalt.
 

Maasveld

Well-known member
Proberen kan natuurlijk altijd, maar ik ben bang dat Vlaar nog geen zin heeft in een terugkeer naar Nederland.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan