Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickPSV

Active member
NAast Man United en Paris SG heeft naar het schijnt ook Liverpool en Bayern zich gemeld voor Depay.

Laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden.

Ik zou Depay naar Man Utd laten gaan, maar Bayern lijkt me ook wel wat. Vooral omdat ik denk dat Guardiola Depay wel kan opleiden maar dat denk ik ook bij Van Gaal.

_________________________________________________________________

PSV heeft een bod van 50.000 euro uitgebracht op FC Oss doelman Luuk Koopmans aldus VI.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Gewoon Rib?ry verkopen voor 30 miljoen en voor dat bedrag Depay halen. Lijkt me dat je er als Bayern nog op vooruit gaat uit.
 

SanMark.

Well-known member
Neuh... Maar je mag toch hopen?

Volgens mij bieden clubs nooit tegen elkaar op. Transfersom van Depay zal bij de clubs wel ongeveer bekend zijn. Dus de clubs maken hun belangstelling kenbaar aan PSV en daarna gaat Depay onderhandelen met de clubs over salaris en wat hij een leuke club vind.

Even een uiterste als voorbeeld. Stel dat PSG 50 miljoen bied ( en circa 4 miljoen salaris) en Real bied 40 miljoen ( met 7 miljoen salaris) dan kan PSV hoog of laag springen maar dan gaat hij echt niet naar PSG toe.
 

Ivanhoe

Active member
Arbitrage! Denk trouwens niet dat PSV hem in dat geval hoeft te laten gaan, even er van uitgaande dat ze het 25% hogere bod aan kunnen tonen met formele stukken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ligt natuurlijk ook aan de afspraken die gemaakt zijn. PSV zegt "we willen minimaal 30 miljoen hebben voor je en zolang het daar boven zit moet je het zelf maar weten". Of dat er in het contract afspraken zijn vastgelegd.
 

stc

Well-known member
Ik ga ervan uit dat de volgende spelers volgend jaar niet meer bij PSV spelen: Depay, Wijnaldum, Willems en Rekik.

Voor de keepers zijn er 2 goede keepers in de selectie Zoet en Pasveer.

In de verdediging dienen er sowiezo een aantal spelers te worden aangetrokken. Bruma en Arias blijven sowiezo bij PSV. Brenet denk ik ook. Ik ga er vanuit dat Willems en Rekik bij PSV vertrekken. Dit betekent dat er in ieder geval 2 nieuwe spelers moeten worden aangetrokken. Daarnaast ben ik niet overtuigd dat Tamata doorgroeit naar een hoger niveau. Daarnaast hoop ik dat Ismiat blijft bij PSV.

Het vervangen van Wijnaldum is reeds geregeld door het inzetten van Maher. Samen met Guardado en Hendrix is dit denk ik een goed middenveld. Schaars en Hiljemark zouden natuurlijk vervangers van de eerder genoemde spelers. Daar 4 van de 5 spelers controleren zijn, zal er misschien nog een speler voor de nr 10 positie moeten worden aangetrokken.

Het vervangen van Depay zal moeilijker worden. Met 4 aanvallers in de selectie (de Jong, Locadia, Narsingh, Jozefszoon) voor 3 posities zou er in ieder geval 1 speler (liefst 2) moeten bij komen om de posities dubbel bezet te houden.

Uiteraard heeft het technisch management een aantal schaduw lijsten, zodat PSV de juiste spelers aan kan trekken mochten er een aantal spelers daadwerkelijk vertrekken. Mocht de selectie op tijd klaar zijn, en ingespeeld zijn, dan geef ik PSV sowiezo een kans in de CL.
 

Shayman

New member
Tamata zijn contract wordt niet verlengd. Ik hoop en denk dat zowel Willems, Rekik(iki) en Isimat volgend seizoen voor PSV spelen en dan is het achterin wel afgetimmerd.
 

Eef de Kip

Well-known member
Uiteraard heeft het technisch management een aantal schaduw lijsten, zodat PSV de juiste spelers aan kan trekken mochten er een aantal spelers daadwerkelijk vertrekken. Mocht de selectie op tijd klaar zijn, en ingespeeld zijn, dan geef ik PSV sowiezo een kans in de CL.

Dus als Depay, Willems, Rekik en Wijnaldum daadwerkelijk vertrekken zoals je denkt, denk je oprecht dat PSV een kans maakt in de CL?
 

JMD

Well-known member
Volgens ad.nl is PSV eruit met Liverpool en wil Depay ook. Transfersom zou 20 miljoen pond zijn, 28 miljoen euro...
 

JMD

Well-known member
Ik ga ervan uit dat de volgende spelers volgend jaar niet meer bij PSV spelen: Depay, Wijnaldum, Willems en Rekik.

Voor de keepers zijn er 2 goede keepers in de selectie Zoet en Pasveer.

In de verdediging dienen er sowiezo een aantal spelers te worden aangetrokken. Bruma en Arias blijven sowiezo bij PSV. Brenet denk ik ook. Ik ga er vanuit dat Willems en Rekik bij PSV vertrekken. Dit betekent dat er in ieder geval 2 nieuwe spelers moeten worden aangetrokken. Daarnaast ben ik niet overtuigd dat Tamata doorgroeit naar een hoger niveau. Daarnaast hoop ik dat Ismiat blijft bij PSV.

Het vervangen van Wijnaldum is reeds geregeld door het inzetten van Maher. Samen met Guardado en Hendrix is dit denk ik een goed middenveld. Schaars en Hiljemark zouden natuurlijk vervangers van de eerder genoemde spelers. Daar 4 van de 5 spelers controleren zijn, zal er misschien nog een speler voor de nr 10 positie moeten worden aangetrokken.

Het vervangen van Depay zal moeilijker worden. Met 4 aanvallers in de selectie (de Jong, Locadia, Narsingh, Jozefszoon) voor 3 posities zou er in ieder geval 1 speler (liefst 2) moeten bij komen om de posities dubbel bezet te houden.

Uiteraard heeft het technisch management een aantal schaduw lijsten, zodat PSV de juiste spelers aan kan trekken mochten er een aantal spelers daadwerkelijk vertrekken. Mocht de selectie op tijd klaar zijn, en ingespeeld zijn, dan geef ik PSV sowiezo een kans in de CL.

Je middenveld is ook wel dun bezet, Schaars en Hiljemark zijn beide blessuregevoelig. Verder kan het sterker maken van de bank ook geen kwaad. PSV is dit seizoen de ploeg die de minste spelers heeft verbruikt en dus weinig pech heeft gehad qua blessures (alleen halfseptember tot half oktober was het even mis). De eerste 14 zijn goed, daarachter wordt het snel minder...

Ik hoop dat Willems nog een jaar blijft, idem Rekik. Wijnaldum en Depay vertrekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan