Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vakx2.0

Banned
PSG en Liverpool hebben er een concurrent bij... vandaag heeft ook Man U zich officieel gemeld voor Memphis.
 

SanMark.

Well-known member
Nou als die tegen elkaar gaan opbieden moet er minimaal 50 miljoen eruit komen. Alles eronder is een tegenvaller.
 

RickPSV

Active member
PSV wil Januzaj huren, en eventueel Kishna of Boetius halen.

Januzaj zou wel een versterking zijn voor PSV verwacht ik. Kishna die vind ik maar niks voor PSV.

Goed nieuws, zelfs voor 30 miljoen wilt PSV Luuk de Jong nog niet laten gaan.
 

JMD

Well-known member
;) Als er morgen iemand 30 miljoen biedt voor de Jong is die overmorgen weg hoor.
Het zou wanbeleid zijn als je zo'n bod voor De Jong niet zou aannemen.

Overigens is dit een hypothetische situatie, want niemand gaat 30 miljoen bieden voor De Jong.
 

vakx2.0

Banned
PSV wil Januzaj huren, en eventueel Kishna of Boetius halen.

Beetje overdreven. In een uitgebreid interview vanochtend in het AD met Brandts worden Kishna of Boetius op dit moment niet als reele opties gezien. "Pas als ze er niet zouden uitkomen met hun clubs komen ze eventueel in beeld". Zover is het nog lang niet. Er passeerden nogal wat namen (geopperd door de interviewer). Ook Lens, Afellay, Januzaj, etc. zijn opties. Ik denk dat PSV weer gaat verrassen met een speler uit een andere competitie... want zoals Brands opmerkte: voor het geld waarmee we een speler van het niveau Guardado binnen hebben gehaald kunnen we - met alle respect - geen enkele speler van Groningen kopen. "
 

SanMark.

Well-known member
want zoals Brands opmerkte: voor het geld waarmee we een speler van het niveau Guardado binnen hebben gehaald kunnen we - met alle respect - geen enkele speler van Groningen kopen. "

Of elke speler die je haalt een voltreffer zal zijn.
 

fr-keff

Active member
Het zou wanbeleid zijn als je zo'n bod voor De Jong niet zou aannemen.

Overigens is dit een hypothetische situatie, want niemand gaat 30 miljoen bieden voor De Jong.

Had ook nooit verwacht dat iemand 20 miljoen voor Strootman zou bieden. Maar inderdaad 30 is erg overdreven.
 

vakx2.0

Banned
Bij PSV iets vaker. Niet elk jaar natuurlijk. Maar zo'n Dzsudszak (7 jaar geleden gehaald) was ook geen verkeerde bijvoorbeeld...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan