JMD
Well-known member
Gaan we hier nu ook al beginnen?Wtf, wat is er deze dagen met je aan de hand?
Wat is er zo anders dan??
Gaan we hier nu ook al beginnen?Wtf, wat is er deze dagen met je aan de hand?
Gaan we hier nu ook al beginnen?
Wat is er zo anders dan??
Normaal gesproken durf je niet over de titel te praten als je met vijf wedstrijden te gaan met veertien punten voor staat.
En als we het geen kampioen worden wil ik niemand horen zeggen dat JMD dacht dat 'PSV wel even kampioen zou worden'... Want het is dan blijkbaar nooit goed.
PSV haalt Van Ginkel terug. Op zich wel een hele logische zet. Met Guardado, Propper, S. de Jong, Ramselaar, Hendrix en Zinchenko is het middenveld wel erg matig bezet.
Dat dacht men afgelopen winterstop ook toen Van Ginkel kwam...Hahaha! Pure paniek.
Guardado wordt al maanden genoemd bij MLS-clubs. Ik verwacht wel dat hij daar heen gaat in de winterstop. Hij lijkt dit seizoen het ook niet meer erg naar zijn zin te hebben in Nederland.
En dan verlengt Van Ginkel en passant ook nog even zijn contract bij Chelsea. Zou die gozer daadwerkelijk denken dat hij daar ooit nog aan de bak komt?
Bo?tius.
Boeitius ( of zo ) is aangeboden, maar ook weer afgewezen.
Boeitius ( of zo ) is aangeboden, maar ook weer afgewezen.
Die jongen had dus gewoon bij Feyenoord moeten blijven, wat heeft hij nou gespeeld bij Basel???
Of wij nou zo veel aan hem hadden gehad weet ik ook niet... We hebben al veel aanvallers.Bij Feyenoord kwam hij op een of andere manier niet verder. Hij had beter naar de Belgische competitie of PSV kunnen gaan.
Of wij nou zo veel aan hem hadden gehad weet ik ook niet... We hebben al veel aanvallers.
Hij was toch wel goed bij jullie?? Denkend aan Bo?tius zie ik hem vooral goede acties maken en scoren.
Hij was toch wel goed bij jullie?? Denkend aan Bo?tius zie ik hem vooral goede acties maken en scoren.
Als ik aan hem denk zie ik vooral iemand die meer op de grond lag dan dat hij rechtop stond.
Soms zag je goede acties van hem,maar over een heel seizoen genomen vond ik hem echt niet zo talentvol als dat iedereen in hem zag.
Ik zag hem het laatste jaar alleen maar ouwehoeren en cynisch lachen tegen de scheidsrechter. Kotsmisselijk werd ik ervan.