Hopelijk wordt Narsingh goedgekeurd door Swansea. Dan kan PSV op zoek naar een vervanger voor de flanken.
Volgens mij kon men al versterking in de aanval gebruiken in Eindhoven. Vreemd dat je dan niks terughaalt als er een aanvaller vertrekt.Beto wordt waarschijnlijk de vervanger ban Narsingh.
Volgens mij kon men al versterking in de aanval gebruiken in Eindhoven. Vreemd dat je dan niks terughaalt als er een aanvaller vertrekt.
Misschien dat Larson gehaald wordt.Volgens mij kon men al versterking in de aanval gebruiken in Eindhoven. Vreemd dat je dan niks terughaalt als er een aanvaller vertrekt.
Waarom een aanvaller halen als je nog maar 9 middenvelders hebt?
Waarom een aanvaller halen als je nog maar 9 middenvelders hebt?
Van middenvelders kun je er nooit genoeg hebben. Dat zal de komende twee maand blijken.
Onzin. Het spel vind meestal op het middenveld plaats. Logisch dat je dan vaker kans hebt op blessure. Belangrijker zijn de kaarten die je pakt. PSV ziet dat goed en wordt derhalve kampioen.Moet je minder middenvelders contracteren met een blessure track record.
Ajax had er toch wel te veel met 10.Van middenvelders kun je er nooit genoeg hebben. Dat zal de komende twee maand blijken.
Bo?tius.
We hebben er niemand over gehoord toen hij meer dan een jaar goed functioneerde op die positie.Verantwoordelijkheid ligt in eerste plaats bij hem uiteraard, blijf het wel vreemd vinden dat een speler die zijn hele jeugd rechtsbuiten heeft gespeeld wanneer het om het echie gaat op links wordt neergezet, maar goed.