Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

banshee

Member
Maher op weg naar Turkije...

31 aug. 2016 12:22:56



Adam Maher lijkt een nieuwe club te hebben gevonden in Turkije, ondanks dat hij eerder nog naar AS Roma of Swansea City kon gaan.




Het Turkse Osmanlispor wil de 23-jarige middenvelder namelijk een jaartje huren van PSV. De Telegraaf meldt dat Maher dinsdag met zijn zaakwaarnemer Sigi Lens naar Turkije is gevlogen voor de medische keuring.

PSV en de club uit Ankara moeten nog wel tot een akkoord zien te komen, maar dat lijkt geen probleem te worden. Osmanlispor, dat sinds 2013 een voortzetting is van Ankaraspor, eindigde vorig seizoen als vijfde in de hoogste divisie van Turkije.

Update 12.22 uur: Het Eindhovens Dagblad meldt woensdagochtend dat Maher op dit moment medisch gekeurd wordt. Zaakwaarnemer Lens is al terug in Nederland. Volgens hem gaan PSV en Osmanlispor er wel uitkomen.
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Prima. Goed voor hem. Goed voor PSV. En wie weet... krijgt ie daar een boost en speelt ie volgend jaar gewoon de sterren van het blauwdoek!
 

JMD

Well-known member
Ze spelen in elk geval Europa League.

Wat denk ik dus ook de enige reden is dat hij die kant op gaat. Als zij geen EL hadden gespeeld kan ik me niet voorstellen waarom je naar Osmanlispor zou gaan, en al helemaal in deze tijd.
 

SanMark.

Well-known member
Wat denk ik dus ook de enige reden is dat hij die kant op gaat. Als zij geen EL hadden gespeeld kan ik me niet voorstellen waarom je naar Osmanlispor zou gaan, en al helemaal in deze tijd.

Denk je dat EL zo'n toegevoegde waarde heeft ?

Ik denk vooral dat het geld erg goed is.
 

vakx2.0

Banned
Hij steekt weliswaar nog niet in zn oude vorm maar toch blij dat assistenkoning Jetro de komende maanden voor ons mooie PSV blijft spelen.
 

vakx2.0

Banned
So be it. Maar het is wel een speler die in de loop van het seizoen het verschil kan maken in de kampioensrace / CL deelname. We weten de laatste jaren hoe close die race kan zijn. Dan maar geen transferinkomsten.
 

SanMark.

Well-known member
Normaal post je altijd met veel blijheid over transfer inkomsten. Dit moet dan wel ontzettend pijn doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan