Labyad
Aissati
Rommedahl
en ongetwijfeld nog wat sukkels.
Gaat weer lekker met jouw feiten.
Labyad
Aissati
Rommedahl
en ongetwijfeld nog wat sukkels.
Gaat weer lekker met jouw feiten.
Je hebt gelijk.
Ben gelukkige niet de enige... 8,5 miljoen voor Ramselaar werd even eerder als 'feit' gepost.
Desalniettemin... you hebt gelijk. Ik pas 't aan.
Maar natuurlijk in eerste instantie werd er een heel ander bedrag genoemd en beetje bij beetje kwam het ware bedrag boven water en jij bleef daar consequent een paar miljoen boven zitten.Nee hoor... werd losgekoppeld.
Bovendien, als je zelfs vandaag nog post dat Ramselaar 'net zoveel als Sinkgraven' heeft gekost... houd je jezelf voor de gek.
Bakirchoglu?On topic... Kenedy (Chelsea huurling). Gaat dat nog door?
Zoek even op aub waar ik dat gezegd heb ?
Zoek jij eens op waar ik zeg dat jij dat gezegd hebt.
Bovendien, als je zelfs vandaag nog post dat Ramselaar 'net zoveel als Sinkgraven' heeft gekost... houd je jezelf voor de gek.
Bakirchoglu?
Of doelde met "je" op iemand anders?
.
Nee hoor... werd losgekoppeld.
zoek jij eens op waar ik zeg dat jij dat gezegd hebt.
Bakirchoglu?
Of doelde met "je" op iemand anders?
Ik maakte gisteren de verschrikkelijke fout om de transfers voor redelijke talenten uit de Nederlandse subtop/middenmoot die te duur zijn op ??n hoop te gooien (Sinkgraven en Ramselaar) voor "een miljoen of 8". Dat is natuurlijk niet te vergeven, dus ik verwacht dat die post tot in de lengte der dagen in mijn gezicht terugkomt.
Overigens kost Ramselaar inclusief bonussen 6 miljoen en Sinkgraven 'slechts' 7 miljoen, dus die "een miljoen of 8" was niet eens zo uit de richting. Lijken me voor mijn vergelijking dezelfde categorie transfers.