Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Gezellig naast Hendrix op de bank straks.. Eigen jeugd inpassen kan altijd nog.
 

vakx2.0

Banned
Gezellig naast Hendrix op de bank straks.. Eigen jeugd inpassen kan altijd nog.

Ben je principieel tegen een dubbele bezetting van posities bij een voetbalclub die op drie fronten wil presteren die seizoen?
Zo niet, dan praat je dus onzin.

De vleugelposities bij PSV waren al niet best bezet, en met het vertrek van Lestienne nog dunner. Logisch dat daar wat bij moet. En Hendrix zal niet veel banken dit seizoen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ben je principieel tegen een dubbele bezetting van posities bij een voetbalclub die op drie fronten wil presteren die seizoen?
Zo niet, dan praat je dus onzin.

De vleugelposities bij PSV waren al niet best bezet, en met het vertrek van Lestienne nog dunner. Logisch dat daar wat bij moet. En Hendrix zal niet veel banken dit seizoen.

We gaan het zien. Ik ben van mening dat je per linie wel twee goede vervangers moet hebben, maar de rest zou ingevuld moeten worden door eigen jeugd.

En iemand als Hendrix zou onomstreden moeten zijn, maar er worden met Ramselaar en De Jong gewoon doodleuk 2 middenvelders gehaald. Denk maar niet dat Pr?pper of Guardado daar slachtoffer van worden en dan is Hendrix dus weer geen steek opgeschoten tov vorig seizoen, terwijl dat voor zijn ontwikkeling wel zou moeten.

Je had met Locadia en Bergwijn ook al dubbele bezetting en met Pereiro, Narsingh en Jozefzoon op rechts ook.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
En blijkbaar is er niemand in de jeugd van PSV die achter Narsingh en Pereiro als 3e rechtsbuiten kan fungeren?
Dan is het nog steeds erg triest gesteld met de jeugdopleiding van PSV.
 

vakx2.0

Banned
Het is zelfs zo slecht gesteld met de PSV jeugd dat ze momenteel alleen aan kop staan in de JL.

Kom op mensen... als jullie nu nog niets hebben geleerd van clubs die de hand op de knip houden en alle hoop en druk op de schouders van nauwelijks volgroeide pubers leggen (die daardoor van schrik stagneren in hun ontwikkeling), dan moet je niet verbaasd zijn dat PSV de best presterende club van Nederland blijft de komende jaren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is zelfs zo slecht gesteld met de PSV jeugd dat ze momenteel alleen aan kop staan in de JL.

Als dat de meetlat wordt waarlangs de jeugd van PSV de komende jaren wordt gelegd, voorspel ik weinig doorstroming.


PSV meldt zich trouwens bij Chelsea voor Kenedy.
 

Batigoal

Well-known member
Toch mocht Hendrix gewoon banken de voorbije maanden toen Van Ginkel erbij kwam. Nu zal hij neem ik aan wel een voorsprong hebben op Ramselaar, maar als straks Siem de Jong ook nog fit is moet ik het maar zien hoeveel speeltijd hij krijgt.

Zelfde verhaal voor Bergwijn nu weer met het halen van Zinchenko en misschien Kenedy.
 

vakx2.0

Banned
Het is heel simpel... de besten spelen. Nieuw krijgt geen voorrang op zelf opgeleid. En zelf opgeleid geen voorrang op nieuw. Elke voetballer moet maar bewijzen dat hij beter is dan z'n collega. Zo hoort dat ook te gaan bij een professionele voetbalclub. Snap niet dat dat steeds uitgelegd moet worden. Me dunkt dat PSV de laatste jaren, zowel in competitie als in CL, bewijst dat het de mix van opleiden en aankopen, de mix van ervaren spelers en talent, is dat een club verder brengt en aan prijzen helpt.

Toen Van Ginkel kwam werd ook door afgunstigen gezeurd dat hij de eigen jeugd in de weg zat. Boeien... zonder Van Ginkel hadden we de titel op een paar puntjes na gemist in plaats van veroverd. En heeft hij de ontwikkeling van Hendrix uiteindelijk in de weg gestaan? Lijkt me niet. Hendrix is momenteel verder dan Bazoer. Rest my case.
 

vakx2.0

Banned
Verschil is dat de 1 voor 20 miljoen plus weg gaat en de ander op dit moment nog geen 5 miljoen.

Overeenkomst is dat Ajax straks 15 miljoen voor de zoveelste middenvelder-aankoop uittrekt. Maar dat vreemd genoeg alleen PSV blijkbaar steeds opnieuw moet uitleggen wat de positie van de eigen jeugd is als er een speler wordt aangetrokken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax verkoopt vrijwel ieder jaar een of meer jeugdspelers die de kans hebben gehad een transfer af te dwingen. Bij PSV is dat deze eeuw tot dusver volgens mij alleen Afellay en Depay geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan