Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vakx2.0

Banned
Omdat je het geld ook had kunnen investeren in een goede buitenspeler.

Narsingh is nog niet weg. En het geld is nog niet op. En PSV doet het de laatste jaren beter met een sterk middenveld, dan met sterke buitenspelers. Ik snap de volgorde van prioriteiten dus wel.
 

vakx2.0

Banned
Ex-Ajax of niet, wat mij betreft is hij welkom. Wel heb ik ernstige twijfels over z'n fitheid. Hoe kunnen ze 'm nu goed keuren, terwijl hij nog herstellende is??? Aan de geluiden uit Newcastle te horen, zijn ze daar heel blij dat ze van 'm af zijn. Brekebeentje De Jong. We kunnen alleen maar hopen dat hij z'n portie bad luck nu achter zich kan laten, en de sterren van de hemel zal spelen. Maar het is absoluut geen zekerheidje, behoorlijk risicovolle huur-speler.
 

Maasveld

Well-known member
Narsingh is nog niet weg. En het geld is nog niet op. En PSV doet het de laatste jaren beter met een sterk middenveld, dan met sterke buitenspelers. Ik snap de volgorde van prioriteiten dus wel.
Welke sterke buitenspelers hebben ze de laatste jaren dan gehad?
 

vakx2.0

Banned
Welke sterke buitenspelers hebben ze de laatste jaren dan gehad?

Da's dus mijn punt... geen. En toch prijzen, dankzij een sterk middenveld. Logisch dus dat het op sterkte houden van het middenveld prioriteit blijft houden... is de sleutel van het succes.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De jong zegt dat hij Ajax de eerste keus heeft gegeven, maar die wilden hem niet (afgelopen zomer).
 

Maasveld

Well-known member
d0bcc8f04f2e9764417f1babf83ba721.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Tot zijn ingeklapte long zelden of nooit geblesseerd, maar sindsdien is ie inderdaad voornamelijk ziek, zwak en misselijk geweest.
Ziek. Misselijk. Dan denk ik al gauw aan PSV, dus ik begrijp de overstap ergens ook wel.
 

Batigoal

Well-known member
Toen PSV kwam en hij open stond voor een terugkeer naar Nederland heeft ie netjes bij PSV aangegeven dat hij Ajax de eerste optie wilde geven gezien zijn verleden daar. Hij heeft Ajax benaderd maar daar had men geen interesse, dus dan vind ik het niet zo gek dat hij naar PSV vertrekt dat hem wel graag wil hebben.

Dom van Bosz. Ik had liever Siem voor een jaartje dan Traor? die je eveneens volgend jaar kwijt bent en mogelijk de veel te dure Bailey.

PSV verstevigd hiermee wel zijn positie als titelfavoriet.
 

JMD

Well-known member
Dom van Bosz. Ik had liever Siem voor een jaartje dan Traor? die je eveneens volgend jaar kwijt bent en mogelijk de veel te dure Bailey.

PSV verstevigd hiermee wel zijn positie als titelfavoriet.

Ik zie nog nergens de transfer van De Jong maar als gerucht staan, behalve dat Ajax aan Siem heeft laten weten geen plaats voor hem te hebben.

Edit: laat maar. Zie het wel al staan... Mooie deal zou dat zijn!!!
 

vakx2.0

Banned
Hilarische tweets uit Newcastle over De Jong.... filmpjes van feestende ziekenhuizen bij het nieuws dat Siem vertrekt, Siem in bubbeltjesplastic en foto's van een ambulance met de tekst "Siem arriveert in Eindhoven voor medische keuring". Laten we hopen dat ie heel blijft... dan is ie meer dan welkom in Eindhoven. Ondertussen voel ik wel mee met Ziyech... zo goed gespeeld, maar niemand in Eindhoven of Amsterdam lijkt 'm te willen hebben. Die komt niet weg uit Enschede.
 

JMD

Well-known member
Jullie zijn op de valreep lekker bezig,Ramselaar en de Jong, kan je mee voor de dag komen in de CL en de competitie.

Jep. Was ook wel nodig na het vertrek van Schaars, het feit dat Van Ginkel niet opnieuwd gehuurd kon worden en dat Maher naw verhuurd wordt.

Nu eigenlijk nog iemand achterin svp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan