fr-keff
Active member
Broodnodige buitenspeler.
Gewoon kopen! Je zou maar 3 spitsen nodig hebben dit seizoen. mg:
Broodnodige buitenspeler.
Jij hebt er natuurlijk al jaren een veel betere kijk op dan Brands.
Het beste kun je gewoon nog een spits halen voor 11 miljoen
http://www.vi.nl/nieuws/ajax-zet-vol-in-op-komst-bailey.htm
Ik vraag me af welke rol Hendrix gaat spelen na het aantrekken van Ramselaar. Op het eerste gezicht lijken Guardado en Propper zeker van een basisplaats. Dit zou betekenen dat Hendrix moet gaan concurreren met Ramselaar. Een speler die met zo'n bedrag wordt aangekocht lijkt in eerste instantie niet voor de bank te zijn aangetrokken.
Ik vraag me af welke rol Hendrix gaat spelen na het aantrekken van Ramselaar. Op het eerste gezicht lijken Guardado en Propper zeker van een basisplaats. Dit zou betekenen dat Hendrix moet gaan concurreren met Ramselaar. Een speler die met zo'n bedrag wordt aangekocht lijkt in eerste instantie niet voor de bank te zijn aangetrokken.
Prima aankoop voor 4,5 mio excl. bonusregeling.
Frenkie de Jong :duim:
Dat zou me echt tegenvallen van Siem als hij naar PSV gaat. E?n van de weinige spelers de afgelopen jaren waarbij het leek dat die met hart voor de club speelde.
Toen PSV kwam en hij open stond voor een terugkeer naar Nederland heeft ie netjes bij PSV aangegeven dat hij Ajax de eerste optie wilde geven gezien zijn verleden daar. Hij heeft Ajax benaderd maar daar had men geen interesse, dus dan vind ik het niet zo gek dat hij naar PSV vertrekt dat hem wel graag wil hebben.Dat zou me echt tegenvallen van Siem als hij naar PSV gaat. E?n van de weinige spelers de afgelopen jaren waarbij het leek dat die met hart voor de club speelde.
Helemaal mee eens.
Aparte actie van PSV. Weer een middenvelder erbij. Dan moeten van vijf basiswaardige spelers er sowieso twee op de bank.