Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

fr-keff

Active member
En daarbij, wat is een Ajaxhoofd?


VanGangelenRikvdBoog.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Nu Van Ginkel (voorlopig) geen optie is, richt PSV zijn pijlen op Bart Ramselaar. Wat vinden de PSV'ers daarvan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gezien de eerdere uitspraken van Van Seumeren ging ik uit van tien miljoen plus.
 

Pascallovic

Well-known member
Is dat niet een beetje veel??
Zou blij zijn met zijn komst, daar niet van...
Zoveel kost dat tegenwoordig op de transfermarkt vrees ik. Erg veel voor een speler die 1 seizoen leuk gespeeld heeft. Maar goed dat betaalde Ajax ook voor Sinkgraven die bij elkaar ook een jaar had meegedaan.
 

Batigoal

Well-known member
En maar klagen dat er minder Nederlandse voetballers in de Eredivisie spelen, maar vervolgens wel dit soort bizarre bedragen voor redelijke spelers vragen op de binnenlandse transfermarkt.
 

JMD

Well-known member
En maar klagen dat er minder Nederlandse voetballers in de Eredivisie spelen, maar vervolgens wel dit soort bizarre bedragen voor redelijke spelers vragen op de binnenlandse transfermarkt.

Tevens ook een groot risico voor een club als PSV, want hier ga je geen flinke winst op maken als je hem doorverkoopt.
 

Batigoal

Well-known member
Tevens ook een groot risico voor een club als PSV, want hier ga je geen flinke winst op maken als je hem doorverkoopt.

PSV gaat inderdaad a la Ajax de fout maken een te dure binnenlandse aankoop te doen.

Even iets anders: zou Sam Lammers dit seizoen een kans maken op speelminuten in het eerste? Ik kende hem nog niet, of is het gewoon toeval dat hij er nu een aantal heeft binnengeschoten bij Jong PSV?
 

Hankie

Well-known member
PSV gaat inderdaad a la Ajax de fout maken een te dure binnenlandse aankoop te doen.

Even iets anders: zou Sam Lammers dit seizoen een kans maken op speelminuten in het eerste? Ik kende hem nog niet, of is het gewoon toeval dat hij er nu een aantal heeft binnengeschoten bij Jong PSV?
Net als met mertens en strootman?
 

JMD

Well-known member
PSV gaat inderdaad a la Ajax de fout maken een te dure binnenlandse aankoop te doen.

Even iets anders: zou Sam Lammers dit seizoen een kans maken op speelminuten in het eerste? Ik kende hem nog niet, of is het gewoon toeval dat hij er nu een aantal heeft binnengeschoten bij Jong PSV?

Geen idee. Ik ken hem niet (heb ook de goals niet gezien). Maar met Locadia hebben we al iemand die op de spitspositie aast, dus lijkt me dat die eerder de kans krijgt (alhoewel hij me als spits nooit echt permanent overtuigd heeft)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan