gevegt
Well-known member
jaja, ik loop al.Excuses aanvaard, mits je uiteraard nu een borrel hebt ingeschonken.
jaja, ik loop al.Excuses aanvaard, mits je uiteraard nu een borrel hebt ingeschonken.
Wat wil je met een 27 jarige die dus niet meer beter wordt?Net als zijn broer dus. Laten ze dan maar samen spelen bij PSV.
jaja, ik loop al.
Ik drink nooit tijdens het posten. Ik typ namelijk met tien vingers.Heb je de nieuwe huisregels niet gelezen? Er mag niet meer gedronken worden tijdens het posten.
Ik drink nooit tijdens het posten. Ik typ namelijk met tien vingers.
Amateur
Ok?, soms ook met mijn lul.
Kwestie van de juiste bierpul.Een borrel drinken? Knap!
Ok?, soms ook met mijn lul.
Wat wil je met een 27 jarige die dus niet meer beter wordt?
Ruilen voor Pr?pper?
Dat ben ik met je eens, maar ik zie hem niet zitten.Alsof je aan 3 middenvelders het hele seizoen genoeg gaat hebben. Zie Van Ginkel afgelopen jaar.
Als je op 3 fronten mee wilt doen heb je gewoon minimaal 4 goede middenvelders nodig (als je met 3 op het middenveld speelt).
Ik zou hem graag bij Feyenoord zien. Met Siem de Jong op de plek van Kuyt zou Feyenoord een stuk sterker zijn. Altijd een erg ondergewaardeerde speler gevonden.
En hij scoort vaak in de Kuip... Siem was verder altijd ??n van de weinige spelers bij Ajax waar ik een beetje sympathie voor kon opbrengen.
En waarom zie jij hem niet zitten?Dat ben ik met je eens, maar ik zie hem niet zitten.
Te lang uit de roulatie en daarom wordt hij denk ik niet veel beter meer met zijn 27 jaar. Komt bij dat er zeer grote kans is op nieuwe ( spier ) blessures.En waarom zie jij hem niet zitten?
Te lang uit de roulatie en daarom wordt hij denk ik niet veel beter meer met zijn 27 jaar. Komt bij dat er zeer grote kans is op nieuwe ( spier ) blessures.
Kortom, het eerste half jaar heb je er niet veel aan.
Plus hij heeft een Ajaxhoofd.
Huntelaar ook, maar die heeft jarenlang in jullie jeugdopleiding gezeten.
Plus hij heeft een Ajaxhoofd.