Het grote PSV nieuws topic

JMD

Well-known member
Mooi, want die scoort altijd tegen ons.
:)
En toch was het nooit genoeg voor winst in Friesland.... Ik teken de nederlaag voor volgend weekend al in. Al 10 jaar hoor ik steeds 'ja maar dit jaar is Heerenveen echt slecht' en al 10 jaar winnen we niet. De laatste zege bij jullie was nog onder Rutten....
 

stc

Well-known member
de Jong wordt gewoon klaargestoomd voor de wedstrijden vanaf 20-10 inclusief de toppers in November.
 

JMD

Well-known member
Er blijkt dus toch een clausule in het contract van Simons te zitten waardoor PSG hem eenvoudig (en naw voor een laag bedrag) weer kan overnemen...

Niet geheel onverwacht natuurlijk, maar wees daar als PSV zijnde dan eerlijk over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou ik nou niet direct mee te koop lopen. Wel bijzonder. Hij was toch transfervrij?
 

Batigoal

Well-known member
Was ook wel bijzonder dat PSG hem zo makkelijk liet gaan, terwijl hij toch te boek staat als groot talent.
 

Pascallovic

Well-known member
Zou ik nou niet direct mee te koop lopen. Wel bijzonder. Hij was toch transfervrij?
Nou ja, als de geruchten al gaan en die clausule toch al een voldongen feit is waarom zou je het niet zeggen? Ze gaven na de contract verlenging van Sangare ook al vrij rap toe dat in de zomer van 2023 die transferclausule van 37,5 miljoen weer zou gaan gelden. Hoezo lopen ze daar dan weer wel direct mee te koop?
 

JMD

Well-known member
Saibari en Vertessen er ook voorlopig uit... Andere trainer, andere TD, maar net zo veel blessures. Misschien eens kritisch kijken naar de medische staf?
 

JMD

Well-known member
Ihattaren zou terug willen naar PSV. Mag toch hopen dat PSV zo slim is om daar niet op in te gaan...
 

JMD

Well-known member
Ik vraag me sowieso af wat Gakpo bij Man U zoekt... Niks ten nadele van Ten Hag, een hele goede coach, maar United gaat de komende jaren geen kampioen worden, City is veel verder, Arsenal lijkt voor de komende jaren heel goed te gaan worden en Liverpool komt ook wel weer bovendrijven.
 
Bovenaan