Het grote PSV nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Je speelt bij een van de grootste clubs van Engeland en ter wereld. Hoezo zou je daar niet willen voetballen? Het je niet alsof Gakpo bij de potentiële CL winnaars per sé voor een basisplaats in aanmerking zou komen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vraag me sowieso af wat Gakpo bij Man U zoekt... Niks ten nadele van Ten Hag, een hele goede coach, maar United gaat de komende jaren geen kampioen worden, City is veel verder, Arsenal lijkt voor de komende jaren heel goed te gaan worden en Liverpool komt ook wel weer bovendrijven.
Gakpo gaat ook geen basis spelen bij een ploeg die kampioen kan worden in een topcompetitie. Bij Arsenal staan ook betere spelers voorin. Juist Man Utd met een Nederlandse trainer is nu ideaal voor hem. Subtop topcompetitie is een uitstekende stap.
 

stc

Well-known member
Heeft Stewart in zijn tijd bij AZ spelers aangetrokken die het elftal beter maakte, vraag ik mij af?

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heeft Stewart in zijn tijd bij AZ spelers aangetrokken die het elftal beter maakte, vraag ik mij af?

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Hij zal toch niet voor niets daarna weer gevraagd zijn? Bij Feyenoord werd Stewart ook nog ergens een keer genoemd.
 
Bovenaan