Het grote PSV nieuws topic

JMD

Well-known member
PSV heeft ook dit jaar weer een 'Third Kit'... De andere jaren werd het gebracht als Europees tenue, maar dat wordt nu wat lastig... :p
 

Max

Administrator
Forumleiding
Even het FD staatje qua begroting. PSV van 85 miljoen euro terug naar 70 miljoen euro. Ter vergelijking blijft Ajax op 80 miljoen euro en gaat Feyenoord van 59 miljoen euro naar 64 miljoen euro.
 

JMD

Well-known member
Even het FD staatje qua begroting. PSV van 85 miljoen euro terug naar 70 miljoen euro. Ter vergelijking blijft Ajax op 80 miljoen euro en gaat Feyenoord van 59 miljoen euro naar 64 miljoen euro.

Feyenoord heeft echt stappen gemaakt de laatste jaren. Hebben het gat naar de PSV en Ajax bijna gedicht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het gat met Ajax zal nog wel even blijven. Het is vooral PSV die nu behoorlijk richting Feyenoord kruipt. Wellicht logisch gezien CL voetbal in Rotterdam en geen CL voetval in Eindhoven.
 

JMD

Well-known member
Had wel verwacht dat Ajax zou stijgen...
Want? Net als vorig jaar speelt Ajax geen CL, en ze gaan natuurlijk niet begroten dat er weer de EL-finale gehaald gaat worden. Zou mooi zijn als dat gebeurt natuurlijk, laat dat duidelijk zijn, maar om daar van uit te gaan.
 

Maasveld

Well-known member
Qua structurele inkomsten is Ajax redelijk stabiel, dus ga je ook niet hoger begroten omdat je incidentele inkomsten uit transfers wederom uitstekend zijn. Er zal wel weer een aardige winst uitrollen.
Die transferinkomsten kun je moeilijk nog incidenteel noemen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Die transferinkomsten kun je moeilijk nog incidenteel noemen.

Mwah, er is en periode geweest niet zo heel lang geleden dat ze dat wel deden als dan niet icm CL inkomsten,dat heeft ook niet zo goed uitgepakt. Ik vind alleen wel dat je nu niet meer over een "appeltje voor de dorst" kunt spreken bij ons, een beetje uitdagender investeren kan geen kwaad met die bulk geld.
 

Maasveld

Well-known member
Mwah, er is en periode geweest niet zo heel lang geleden dat ze dat wel deden als dan niet icm CL inkomsten,dat heeft ook niet zo goed uitgepakt. Ik vind alleen wel dat je nu niet meer over een "appeltje voor de dorst" kunt spreken bij ons, een beetje uitdagender investeren kan geen kwaad met die bulk geld.
Dat mag schijnbaar niet van het "Technisch Hart."
 

JMD

Well-known member
Mwah, er is en periode geweest niet zo heel lang geleden dat ze dat wel deden als dan niet icm CL inkomsten,dat heeft ook niet zo goed uitgepakt. Ik vind alleen wel dat je nu niet meer over een "appeltje voor de dorst" kunt spreken bij ons, een beetje uitdagender investeren kan geen kwaad met die bulk geld.

Ik kan me vergissen maar volgens mij investeert AJax de laatste jaren meer in spelers dan pakweg een jaar of 5 terug, met die 3 Colombianen, Neres enz.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat mag schijnbaar niet van het "Technisch Hart."

Dat weet ik wel zeker.

Ik kan me vergissen maar volgens mij investeert AJax de laatste jaren meer in spelers dan pakweg een jaar of 5 terug, met die 3 Colombianen, Neres enz.

Dat zou kunnen, we zaten toen ook nog met wat tekorten ontstaan in de jaren daarvoor.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima om niet lukraak een zooitje geld stuk te smijten maar ik vind het nu wel erg behoudend. En nou zal de spoeling ook vrij dun zijn en zal er de hoofdprijs moeten worden betaald als je versterkingen wil maar dat moet dan maar.
 

Batigoal

Well-known member
Ik kan me vergissen maar volgens mij investeert AJax de laatste jaren meer in spelers dan pakweg een jaar of 5 terug, met die 3 Colombianen, Neres enz.

Ajax is nu minder bang om aankopen van rond de ?5 miljoen te doen, dat klopt. Je kunt echter alleen structureel groeien als je afscheid durft te nemen van je salarisplafond.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja maar hou je Klaassen, Ziyech en S?nchez dan wel als je ze een miljoen extra geeft? Ik betwijfel het. Klaasen was gewoon klaar en toe naar een stap hoger. S?nchez kan bij TH gewoon 5 keer zo veel verdienen en dan laat ik het feit dat de PL net iets meer te bieden heeft dan de eredivisie nog maar even buiten beschouwing.
 

Maasveld

Well-known member
De winst ligt hem vooral in de categorie spelers die je dan wel over de streep kunt trekken om te komen.
 

SanMark.

Well-known member
Klaassen heb je al 1 jaar langer weten te behouden.

Ziyech trekt zich van niets en niemand wat aan , en die doet precies wat hij in zijn hoofd heeft zitten. Volgens mij is die ook niet echt ge?nteresseerd in geld maar puur sportief met zijn toekomst bezig.
 
Bovenaan