Het grote PSV nieuws topic

JMD

Well-known member
Veerman bleek toch wel een zeer belangrijke schakel voor PSV in de aanvoer vanaf het middenveld. Is eigenlijk de enige die niet echt vervangbaar is...
 

JMD

Well-known member
Het heeft idd even geduurd... T/m 2028. Uitstel van de laatste dagen (want men was in de loop van deze week al uit) kwam overigens doordat hij wilde dat zijn moeder bij het ondertekenen was... Logisch lijkt me.

Goede keus om te blijven bij PSV. Ik had het jammer gevonden als hij naar Ajax of Feyenoord was gegaan, maar dat was op zich ook geen slechte keus geweest. Ben vooral blij dat hij niet voor het buitenland koos, want dan was het de volgende in de rij Ihattaren, Aissati, Bakkali, Labyad enz geweest.
 

JMD

Well-known member
PSV verliest dit seizoen al zijn oefenduels, nu tegen Beveren, beslissende goal viel in de laatste minuut...
 

Mario

Well-known member
Oefenpotjes hoeven we ook niet te winnen.ik neem aan dat het ook de beloftes waren die hebben gespeeld.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Oefenpotjes hoeven we ook niet te winnen.ik neem aan dat het ook de beloftes waren die hebben gespeeld.
Geen idee. Ik las alleen de headline op vi.nl. Oefenduels interesseren me nooit (ook niet in de zomer), maar wel opvallend dat we ze dit seizoen eigenlijk bijna allemaal verliezen en het voor de rest zo goed doen
 

JMD

Well-known member
Sterker nog: volgens Rik elfrink moet er zelfs gevreesd worden voor een deel van volgend seizoen… Damn…
 

JMD

Well-known member
Knieblessure wordt zojuist bekend gemaakt. Gisteren op de training gebeurd. Dan denk je al gauw aan kruisband gescheurd ofzo, ben je zo 6-9 maanden mee bezig
 
Bovenaan