Het grote PSV nieuws topic

zwammy

Well-known member
Ik begin die Noa Lang echt elke keer meer te waarderen. Gisteren ook weer met dat hartje. Zo'n vertekend beeld dan van dat manneke als je ziet hoe hij in het voetbal staat er waar je het eigenlijk voor doet
 

JMD

Well-known member
PSV presenteerde vrijdag trouwens de jaarcijfers, 13 miljoen positief. Bella-Kotchap en lozano konden gehaald worden omdat CL gehaald werd.

Verder wil PSV naar een groter stadion, er zouden 9000 mensen op de wachtlijst voor een seizoenkaart staan. De vraag is nu of dat op de huidige locatie is, of op een andere plek. Wat mij betreft blijft PSV op dezelfde plek als nu, het is wat PSV uniek maakt, de locatie (al dezelfde sinds de oprichting) in Philipsdorp. Ga je naar een industrieterrein dan wordt het er '1 van de velen'. Volgens mij kan je op Noord best een 3e ring bijbouwen, dan ga je over de weg heen (en anders kan die weg ook wel smaller (of alleen fietspad) of richting spoordijk. En ook op Oost moet wel ruimte zijn voor een 3e ring.

Enige nadeel? PSV heeft bordkartonnenluchtverkopers Hypercube in de arm genomen. Echt, hoezo komt het hele voetbal steeds bij hen uit, terwijl ze elke keer alleen maar luchtkastelen leveren die niet uitkomen. Dus Hypercube zal wel een externe locatie adviseren, die kijken alleen naar geld... TRaditie kennen ze niet.
 

JMD

Well-known member
Lang is nog niet hersteld van zijn hamstringklachten, mist sowieso Fortuna a.s. zaterdag en naw ook Lens en Ajax...

Hij had in augustus/september ook al last, lijkt toch iets terugkerend te worden...
 

gevegt

Well-known member
Lang is nog niet hersteld van zijn hamstringklachten, mist sowieso Fortuna a.s. zaterdag en naw ook Lens en Ajax...

Hij had in augustus/september ook al last, lijkt toch iets terugkerend te worden...
Niets terugkerend, maar nu serieus omdat het niet beter wordt.
Gelukkig zijn er genoeg spelers die zijn gemis kunnen opvullen.
 

JMD

Well-known member
Bella Kotchap en Lang blijven nog langer afwezig...

Die Bella Kotchap is ook knap blessuregevoelig....
 

JMD

Well-known member
Shit, we hebben Obispo nog... Maar gelukkig komt Mauro terug dat is tenminste wat beter. Obispo moeten we maar proberen te slijten aan AZ ofzo.. ;)
 

JMD

Well-known member
Bella kotchap geopereerd aan schouder/sleutelbeen. Die zien we naw niet voor de winterstop terug
 

Mario

Well-known member
Hebben we eindelijk een redelijke verdediger gehaald, hebben we er nog weinig aan tot op heden. Het blijft behelpen met Ramalho.
 

JMD

Well-known member
Arnesen komt terug als voetbalcommissaris bij de toezichthouders van PSV. Dat lijkt me goed nieuws.
 

JMD

Well-known member
Want in de CL hebben ze ook nog niet verloren?
1x...

Maar ik zeg toch nergens dat ze nog niet verloren hebben? Alleen dat als je dat dan toch moet gaan doen je het maar beter in oefenduels kan doen... (althans: dat bedoelde ik... ;) )
 
Bovenaan