Het grote PSV nieuws topic

gevegt

Well-known member
Mooi. Als die (gisteren ging dat echt al beter) gaat leren om zich te focussen op de overige 10 spelers van PSV in plaats van op zichzelf wordt dat een hele goede. Van Hooijdonk zei het gisteren al, hij moet zich op assists gaan richten en niet op doelpunten.
Onzin, hij moet zich blijven richten op de actie aan de buitenkant. staat hij op een andere plek, zoals gisteren met zijn prefecte assist, is hij ook nuttig.
 

stc

Well-known member
Het contract van UberSuperTalent Johan Bakayoko (19) is opengebroken en verlengd tot de zomer van 2026.
Hoera!
Hopelijk is dit een goede zet van PSV om draver Bakayoko een contractverlening te geven. Naar mijn inziens komt hij (te) vaak naar binnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Koeman moet maar eens met hem gaan zitten om zodra hij in aanmerking komt voor de Nederlandse nationaliteit, hij voor Nederland gaat spelen.
 

gevegt

Well-known member
Ik vind hem meer de nieuwe Rensenbrink.
Ik ook, maar die noemde ik bewust niet omdat de jeugd hier geen idee heeft wie dat is.
George Best kwam ook spontaan in mij op, maar daar is hij misschien net iets te nuchter voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Drommel krijgt voorlopig zijn kans. Benitez ligt er een aantal weken uit.
 

JMD

Well-known member
En de volgende blessure bij PSV, Mauro Junior heeft met een op het oog flinke blessure de training vandaag moeten verlaten...
 

JMD

Well-known member
Van Aanholt blijft een jaar langer bij PSV, wordt zojuist op social media door PSV/ Van Aanholt bekend gemaakt.

Mooi.
 
Bovenaan