Het grote PSV nieuws topic

gevegt

Well-known member
Thijs Slegers zit aan tafel bij een uitzending van ESPN. Ondanks de goede bedoelingen, kan ik het niet aan zien.
Ik wordt soft.
 

JMD

Well-known member
Herkenbaar, ik kan dat ook niet onder ogen zien.
Same here... Ik kijk ook expres niet...

Ik schrok overigens van de week hoe Sleegers er nu uit zag... Mijn hemel...
Maar een mooie man, opgegeven, doodziek, en dan zich zo inzetten voor anderen die hetzelfde (kunnen) overkomen, wetende dat hij als (ex)perschef van een topclub in Nederland een heel groot bereik heeft.
 

JMD

Well-known member
PSV sluit per direct de helft van het uitvak
 

Pascallovic

Well-known member
Toevallig in deze fase van het seizoen. Lekker snel ook om naar aanleiding van een incident bij NEC eind 2021 in februari 2023 een keer actie te ondernemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook wel lekker het uitvak. Bij Heracles was dit vorig seizoen ook al het probleem…
 

Batigoal

Well-known member
Kan me het wel voorstellen. In de huidige vorm is de kans dat de uitploeg wint in Eindhoven groot, dus iedere 2 weken een feestje in een hossend uitvak is levensgevaarlijk!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kan me het wel voorstellen. In de huidige vorm is de kans dat de uitploeg wint in Eindhoven groot, dus iedere 2 weken een feestje in een hossend uitvak is levensgevaarlijk!

Had je het wel een wedstrijd later mogen doorvoeren. Het is niet alsof FC Twente uitwedstrijden wint.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat betekent dus dat de trainers van uitzonderlijke klasse zijn.

Zeker. Twee absolute toptrainers. Mogelijk is er van de zomer weer een vacature voor trainer bij Ajax. Dan zijn dit wel de voornaamste kanshebbers.
 

gevegt

Well-known member
Zeker. Twee absolute toptrainers. Mogelijk is er van de zomer weer een vacature voor trainer bij Ajax. Dan zijn dit wel de voornaamste kanshebbers.
Het lijkt mij dat deze toptrainers eerder een stapje hogerop gaan in plaats van een mindere club te gaan trainen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Het lijkt mij dat deze toptrainers eerder een stapje hogerop gaan in plaats van een mindere club te gaan trainen.
Staan Twente en PSV dan boven de nummer 1 van de afgelopen 4 jaar?

Van Nistelrooy zal wel naar FC Den Bosch gaan en Jans mag proberen Groningen terug de eredivisie in te brengen.
 

gevegt

Well-known member
Het contract van UberSuperTalent Johan Bakayoko (19) is opengebroken en verlengd tot de zomer van 2026.
Hoera!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Mooi. Als die (gisteren ging dat echt al beter) gaat leren om zich te focussen op de overige 10 spelers van PSV in plaats van op zichzelf wordt dat een hele goede. Van Hooijdonk zei het gisteren al, hij moet zich op assists gaan richten en niet op doelpunten.
 
Bovenaan