Herkenbaar, ik kan dat ook niet onder ogen zien.Thijs Slegers zit aan tafel bij een uitzending van ESPN. Ondanks de goede bedoelingen, kan ik het niet aan zien.
Ik wordt soft.
Softie!Herkenbaar, ik kan dat ook niet onder ogen zien.
Same here... Ik kijk ook expres niet...Herkenbaar, ik kan dat ook niet onder ogen zien.
Het is een complot!Toevallig in deze fase van het seizoen. Lekker snel ook om naar aanleiding van een incident bij NEC eind 2021 in februari 2023 een keer actie te ondernemen.
Kan me het wel voorstellen. In de huidige vorm is de kans dat de uitploeg wint in Eindhoven groot, dus iedere 2 weken een feestje in een hossend uitvak is levensgevaarlijk!
Hoho, het is wel tegen PSV hè.Had je het wel een wedstrijd later mogen doorvoeren. Het is niet alsof FC Twente uitwedstrijden wint.
Hoho, het is wel tegen PSV hè.
Dat betekent dus dat de trainers van uitzonderlijke klasse zijn.Beide clubs hebben rechterrijtje materiaal. Alleen Veerman, Simons en Zerrouki kunnen redelijk voetballen.
Dat betekent dus dat de trainers van uitzonderlijke klasse zijn.
Het lijkt mij dat deze toptrainers eerder een stapje hogerop gaan in plaats van een mindere club te gaan trainen.Zeker. Twee absolute toptrainers. Mogelijk is er van de zomer weer een vacature voor trainer bij Ajax. Dan zijn dit wel de voornaamste kanshebbers.
Staan Twente en PSV dan boven de nummer 1 van de afgelopen 4 jaar?Het lijkt mij dat deze toptrainers eerder een stapje hogerop gaan in plaats van een mindere club te gaan trainen.
Aangezien Slot al naar Ajax gaat, komen ze eerder in beeld bij Feyenoord.Zeker. Twee absolute toptrainers. Mogelijk is er van de zomer weer een vacature voor trainer bij Ajax. Dan zijn dit wel de voornaamste kanshebbers.