Batigoal
Well-known member
Toe maar. Over juice gesproken!Ze schijnt hiervoor de Owen Wijndal te hebben gehad.
Toe maar. Over juice gesproken!Ze schijnt hiervoor de Owen Wijndal te hebben gehad.
Laten we het hopenIn de basis niet nee, maar het zal niet het eerste team zijn dat dit soort gekloot uit elkaar valt.
Ik hou ook van jou!Ook wel echt het goorst denkbare, seks met een PSV’er. Wat een verdorven geest moet je dan hebben, jegh.🤢
Ik hoop toch zo voor Abu dat zijn dochter niet met een PSV-er thuiskomt...Ook wel echt het goorst denkbare, seks met een PSV’er. Wat een verdorven geest moet je dan hebben, jegh.🤢
Ik denk wel dat ze het slecht doen bij PSV, bij Feyenoord zijn ze op alle posities vast beter.Lekker boeiend dat dit is gebeurd. Dit gebeurt in alle lagen van de samenleving.
Ik denk wel dat ze het slecht doen bij PSV, bij Feyenoord zijn ze op alle posities vast beter.
Allicht. Maar Feyenoord is geen kampioen en PSV wel. Dus op 1 vlak heeft PSV gewoon beter gepresteerd dit seizoen.O vast. Die zijn niet te stoppen.
Puur geluk. Als Feyenoord gewoon alles had gewonnen waren ze kampioen.Allicht. Maar Feyenoord is geen kampioen en PSV wel. Dus op 1 vlak heeft PSV gewoon beter gepresteerd dit seizoen.
Is niet gebeurt. Als Feyenoord echt zo goed was dit seizoen, hadden ze wel 2x gewonnen in de competitie van PSV. Dus PSV is gewoon de terechte kampioen.Puur geluk. Als Feyenoord gewoon alles had gewonnen waren ze kampioen.
Logisch, dat gun je je ergste vijand niet.Ik hoop toch zo voor Abu dat zijn dochter niet met een PSV-er thuiskomt...
Helaas voor Feyenoord speel je in de competitie slechts 17x thuis.Puur geluk. Als Feyenoord gewoon alles had gewonnen waren ze kampioen.
Onder Slot werden meer punten buitenshuis behaald.Helaas voor Feyenoord speel je in de competitie slechts 17x thuis.