Het grote PSV nieuws topic

gevegt

Well-known member
Als dan de problemen steeds terug blijven komen (los van de trainers) moet je imo eerst naar de medici die er al jaren rondlopen kijken.
Dat doen ze altijd. De artsen werken nooit op eigenhoutje en halen desgewenst hun kennis van buiten.
Tegenwoordig worden de spelers tot op het randje belast en dan gaat het natuurlijk ook wel eens erover. Daar is PSV niet uniek in.
 

Magikan

Well-known member
Lekker moment! Echt niet chic van Jordan.

Wordt tijd dat er een blik met verdedigers wordt opengetrokken. Ik las dat PSV interesse heeft in Robin Gosens van Union Berlin. Op zich wel een versterking, maar 10 miljoen is best een pak geld. En de komst van Sepp van den Berg wordt ook met de dag lastiger.
 

Batigoal

Well-known member
Een huis-tuin-keuken-voetballer die een goed seizoen wil bekronen met een mooie transfer naar het buitenland. Ik snap dat wel. Alleen komt het een beetje sneu over om niet te trainen een week nadat je in een interview hebt aangegeven bij PSV te willen blijven.
 

JMD

Well-known member
Een huis-tuin-keuken-voetballer die een goed seizoen wil bekronen met een mooie transfer naar het buitenland. Ik snap dat wel. Alleen komt het een beetje sneu over om niet te trainen een week nadat je in een interview hebt aangegeven bij PSV te willen blijven.
Dat dus vooral. Ik denk dat elke PSV-supporter hem die transfer had gegund. Hij zit in zijn laatste jaar contract dus voor PSV ook gunstig hem nu te verkopen. Maar als je 7 dagen terug zegt dat je zeker blijft komt dit een beetje boel sneu over.
 

JMD

Well-known member

Wat een soap....

Als ik Bosz was zou ik hem nu niet opstellen. Want hij veroorzaakt eerst zelf onrust en gaat dan nu ineens terugkrabbelen.
 
Bovenaan