Het grote PSV nieuws topic

JMD

Well-known member
Nee,trainers niet, maar dat er eens goed naar de medische staf wordt gekeken lijkt me noodzakelijk. Ongelooflijk hoeveel sportblessures psvers de laatste jaren hebben gehad
 

gevegt

Well-known member
Nee,trainers niet, maar dat er eens goed naar de medische staf wordt gekeken lijkt me noodzakelijk. Ongelooflijk hoeveel sportblessures psvers de laatste jaren hebben gehad
Jij denkt dus dat dat niet plaatsvindt?
Weet je ook dat het bij PSV vaker voorkomt dan bij andere clubs?
 

stc

Well-known member
Groot gedeelte van de medische staf bij PSV zit er al jaren. Lijken mij capabele mensen. De dokters zijn ook verbonden aan de ziekenhuizen in de regio. Lijken mij geen koekenbakkers. Anders hadden ze een groot probleem gehad. Moet ook worden gekeken naar de trainingsmethoden en de fysieke gesteldheid van de spelers. Niet iedere speler kan dezelfde training aan.
 

JMD

Well-known member
Groot gedeelte van de medische staf bij PSV zit er al jaren.
Precies. Dat is nou net het probleem. Een keer 'vreemde ogen' binnenhalen die eens kritisch kijken naar de grote hoeveelheid spierblessures die er bij PSV de laatste jaren zijn geweest lijkt me geen overbodige luxe.

En tuurlijk zijn het geen koekenbakkers, maar als bepaalde zaken elke keer voorkomen moet je toch eens onderzoek gaan doen.
 

gevegt

Well-known member
Precies. Dat is nou net het probleem. Een keer 'vreemde ogen' binnenhalen die eens kritisch kijken naar de grote hoeveelheid spierblessures die er bij PSV de laatste jaren zijn geweest lijkt me geen overbodige luxe.

En tuurlijk zijn het geen koekenbakkers, maar als bepaalde zaken elke keer voorkomen moet je toch eens onderzoek gaan doen.
Het enige wat ik mij kan indenken dat ze misschien te veel naar data kijken en minder de persoonlijke situatie.
Als dat al zo is, blijft mijn vraag staan: is het bij PSV erger dan bij andere clubs?
 

stc

Well-known member
In hoeverre ze data gebruiken weet ik niet. Maar data zou niet de hoofdreden moeten zijn bij een behandeling.
 
Bovenaan