Ze moeten alle trainers ontslaan!Tsja, de zoveelste met een spierblessure bij PSV.
Jij denkt dus dat dat niet plaatsvindt?Nee,trainers niet, maar dat er eens goed naar de medische staf wordt gekeken lijkt me noodzakelijk. Ongelooflijk hoeveel sportblessures psvers de laatste jaren hebben gehad
Precies. Dat is nou net het probleem. Een keer 'vreemde ogen' binnenhalen die eens kritisch kijken naar de grote hoeveelheid spierblessures die er bij PSV de laatste jaren zijn geweest lijkt me geen overbodige luxe.Groot gedeelte van de medische staf bij PSV zit er al jaren.
Het enige wat ik mij kan indenken dat ze misschien te veel naar data kijken en minder de persoonlijke situatie.Precies. Dat is nou net het probleem. Een keer 'vreemde ogen' binnenhalen die eens kritisch kijken naar de grote hoeveelheid spierblessures die er bij PSV de laatste jaren zijn geweest lijkt me geen overbodige luxe.
En tuurlijk zijn het geen koekenbakkers, maar als bepaalde zaken elke keer voorkomen moet je toch eens onderzoek gaan doen.
Gisteren was het nog: gaat naw Sporting niet halen, nu is het 'minimaal 1 maand'. Met de PSV-medische staf ga ik er dus vanuit dat hij pas in 2025 weer kan spelen...Veerman ligt er voorlopig 1 maand uit, en mist daardoor oa de wedstrijden tegen Sporting, PSG, Sparta en AZ. Het is nog afwachten of hij Ajax zal gaan halen.
Zou kunnen. ze gaan het denk ik opbouwen zoals bij Noa Lang. Dus eerst fit worden. Dan 2 minuten invallen. Dan 20 en dan helft spelen. Na 3 maanden weer 90 minuten.Gisteren was het nog: gaat naw Sporting niet halen, nu is het 'minimaal 1 maand'. Met de PSV-medische staf ga ik er dus vanuit dat hij pas in 2025 weer kan spelen...
Heeft dit niet gewoon te maken met privacywetgeving?x.com
x.com
AMateuristische zooi... PSV communiceert oververmoeidheid, blijkt het botkneuzing...