Het grote PSV nieuws topic

Pascallovic

Well-known member
Savio is ook maar een jongen van 18. Daar mag je nog niet te veel van verwachten. Zit wel telkens op de bank, dus kan worden gebracht. Is ook een speler voor de rechtervleugel en op zich vullen jeugdspelers als Bakayoko en Saibari die naar behoren in. Zal de 18-jarige Savio daar zo veel meer brengen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Vinicius is toch ook maar een rare speler. Uit de lagere regionen van Portugal plots via Monaco en Napoli naar Benfica. Hoe krijgt zo'n speler dat voor elkaar in zo'n korte tijd? Bij Benfica een geweldig seizoen gehad, daarna verhuurd aan Tottenham waar hij het (met name Europees) behoorlijk deed als backup van Kane. Maar bij Benfica mocht hij vervolgens vertrekken, waarna hij bij PSV terechtkomt en hij het niveau amper lijkt aan te kunnen. Hij heeft bij PSV natuurlijk ook geen serie wedstrijden in de basis gespeeld, maar daar zal ook wel een reden voor zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Van Ginkel ligt er (volgens de geruchten) ook uit met een blessure. Nou vraag ik me bij Van Ginkel sowieso af waarom je die haalt als je hem alleen maar 5 minuten per duel laat spelen maar toch. Weer een blessure erbij...
 

Mario

Well-known member
In zijn huur periode was hij telkens belangrijk voor PSV. Nadat hij werd gekocht een stuk minder, eigenlijk helemaal niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Van Ginkel ligt er (volgens de geruchten) ook uit met een blessure. Nou vraag ik me bij Van Ginkel sowieso af waarom je die haalt als je hem alleen maar 5 minuten per duel laat spelen maar toch. Weer een blessure erbij...
Voor de kleedkamer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De FIOD is bij de woning van Jumbo-topman Frits van Eerd binnengevallen. Een van de geldverstrekkers via Brainport.
 

Max

Administrator
Forumleiding

Huh, wat is dit dan? Als het voor PSV een noodzaak was om een klapper te maken op de transfermarkt, waarom is dan die clausule uit Sangaré zijn contract gehaald voor deze window, met als tegenprestatie een exorbitant salaris?

Opvallend inderdaad. De transferzomer al begin juli gewonnen en nu zijn baan kwijt. Alsof Gakpo in de winter niet kan worden verpatst. Slechte afstemming in ieder geval. Hoe kan het De Jong onvoldoende duidelijk zijn dat hij moet verkopen. Kan mij de noodzaak wel voorstellen gezien het gat wat het niet halen van de CL creëert.
 

JMD

Well-known member
Huh, wat is dit dan? Als het voor PSV een noodzaak was om een klapper te maken op de transfermarkt, waarom is dan die clausule uit Sangaré zijn contract gehaald voor deze window, met als tegenprestatie een exorbitant salaris?
Vreemd idd. Van wat ik begreep moet PSV nog voor iets van 20 miljoen verkopen. Maar dat kan ook in winter of in mei (boekjaar sluit bij PSV volgens mij op 1 juli).

Deze actie van de rvc komt op mij op hetzelfde over als die actie van de rvc bij Ajax op de slotdag transfermarkt. Ze willen zich te graag met iets bemoeien... En nu lijken ze bij PSV wraak te willen nemen dat De jong niet naar ze luistert. Dan moet je idd als rvc niet akkoord gaan met die verbeterde versie van het contract van sangare
 

Batigoal

Well-known member
Huh? Die ging toch bij Feyenoord weg wegens gezondheidsproblemen?
Blijf dat een raar verhaal vinden. Eerst de geruchten dat hij het niet zo netjes heeft gespeeld rondom de afgeketste transfer van Malacia naar Lyon, vervolgens is hij ziek en krijgt hij andere taken om uiteindelijk vroegtijdig eruit gewipt te worden terwijl hij het op het oog prima heeft gedaan. En nu een paar weken later waarschijnlijk naar PSV.
 
Bovenaan